اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

می‌توانستیم با گل‌های بیشتر چوکا را شکست دهیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان گفت: می‌توانستیم با گل‌های زده بیشتری تیم فوتبال چوکای تالش را شکست دهیم.

می‌توانستیم با گل‌های بیشتر چوکا را شکست دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، وحید سلامات عصر امروز بعد از پیروزی در مقابل چوکای تالش در گفت‌و گو با فارس در آبادان اظهار کرد: بازی خوبی را در مقابل چوکای تالش از هر دو تیم شاهد بودیم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: در 20 دقیقه ابتدایی مسابقه عالی کار کرده، دو گل به ثمر رسانده و چند موقعیت گلزنی خوب دیگر را از دست دادیم که به عقیده من اگر توپ‌های ما به ثمر می نشست می‌توانستیم با نتیجه بهتری زمین مسابقه را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: بعد از دقیقه 20 که بازیکنان ما اشباع شدند تیم حریف بازی را در دست گرفته و چند بار به دروازه صنعت نفت نوین آبادان نزدیک شد.

وی از نیمه دوم دیدار تیمش در مقابل چوکای تالش گفت و خاطرنشان کرد: در ابتدای نیمه دوم نیز توسط حمید خفایی صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شدیم که این فرصت را نیز به راحتی از دست رفت.

سلامات تصریح کرد: از بازی بازیکنان تیمم در مقابل چوکای تالش رضایت کامل نداشته ولی به خاطر کسب هر سه امتیاز و صدرنشینی در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور خوشحال هستم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به بازی بعدی تیمش اضافه کرد: چهارشنبه هفته آینده در ورامین به مصاف تیم آشیان گستر این شهر می‌رویم.

وی افزود: تیم فوتبال آشیان‌گستر ورامین مجموعه بدی را در اختیار نداشته ولی برای تداوم صدرنشینی‌مان باید به فکر کسب پیروزی در مسابقه بعدی باشیم.

تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم ایران با گل‌های مجاهد و توفیق خضیروای در مقابل تک گل حریف گیلانی خود؛ چوکای تالش به برتری رسید.

انتهای پیام/ج20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول