اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تنکابن:

انقلاب اسلامی تداوم بخش بعثت پیامبر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تنکابن گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) تداوم بخش بعثت پیامبر(ص) و قیام عاشورای امام حسین (ع) است.

انقلاب اسلامی تداوم بخش بعثت پیامبر است
به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، حجت الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در سومین یادواره سرداران و 549 شهید و شهدای گمنام این شهرستان افزود: وظایف و اهداف رهبری انقلاب اسلامی نیز در همان شرح وظایف و اهداف حضرت رسول اکرم و قیام عاشورا است و رهبری یک سمت انتصابی و ادامه امامت در دوران غیبت آقا صاحب الزمان است.

امام جمعه تنکابن با بیان اینکه مردم انقلابی ایران فلسفه انقلاب را خوب درک کرده‌اند و از آن هم به خوبی حمایت و پشتیبانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: امام راحل فرموده بودند مردم انقلابی ما حتی از مردم صدر اسلام نیز بهتر هستند با توجه به اینکه آنها زمان پیامبر و ائمه معصوم را درک نکرده‌اند اما بهتر از مردم زمان صدر اسلام در خدمت اسلام و رهبری هستند.

قدوسی افزود: بر همه ما واجب شرعی است تا یاد و خاطره شهدا را که امنیت و سربلندی امروزمان را مدیون خون پاکشان هستیم پاس بداریم.

وی با بیان اینکه باید راه شهدا را ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: همواره پشتیبان و همراه انقلاب باشیم و به نصایح بر جا مانده در وصیت نامه‌های شهدا عمل کنیم تا این انقلاب پایدار بماند.

امام جمعه تنکابن با تاکید بر اینکه این نظام یک الگوی برخواسته از فداکاری‌ها و رشادت‌های ایثارگران و شهدا است، تصریح کرد: ما در این راستا باید فرهنگ انقلاب و شهادت را به بهترین شکل به جهانیان معرفی کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه استکبار جهانی در کنار انواع توطئه‌های دائمی خود هجمه‌های فرهنگی را نیز بر کشور ما تحمیل می‌کند، گفت: یابد با تلاش در زمینه‌های ارتقا سطح علمی، فرهنگی و اقتصادی نگذاریم دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم  شهید پرور تنکابن گفت: سال آینده یادواره شهدا تنکابن و قیام حماسه 23 مرداد مردم این شهرستان باشکوه‌ بیشتر و همزمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول