اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان خبر داد

اختصاص 6 میلیارد تومان به تربیت بدنی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: از اعتبارات عمرانی استان زنجان 6 میلیارد تومان به فصل تربیت بدنی اختصاص یافته است.

اختصاص 6 میلیارد تومان به تربیت بدنی زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی پیش از ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان، اظهار داشت: با توجه به رویکرد استان در بخش‌های مختلف اجرایی به امور جوانان، برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان از استان‌های با جمعیت جوان در کشور محسوب می‌شود، افزود: باید برنامه‌ریزی‌های استان نیز در این زمینه و با رویکرد توجه به نیازهای جوانان باشد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه طبق تعاریف آماری جمعیت جوانان در رده سنی بین 15 تا 24 سال قرار دارند، افزود: با توجه به جمعیت جوان استان باید برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در این زمینه انجام شود.

وی با اشاره به اینکه جمعیت جوان کشور 25.2 درصد است، افزود: این میزان در استان زنجان 25.8 درصد است.

عباسی با بیان اینکه جمعیت استان زنجان تا پایان برنامه پنجم جوان‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در این زمینه انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اسناد راهبردی فرهنگی استان در زمینه تربیت بدنی متناسب با برنامه پنجم توسعه کشور است، افزود: برنامه‌های عملیاتی و اجرایی با توجه به این سند در استان نیز برای جوانان انجام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه برنامه‌های این اداره کل تا پایان خردادماه سال جاری در این زمینه باید به استان ارائه شود، یادآور شد: توجه به برنامه‌های عملیاتی و اجرایی متناسب با جوانان موجب رشد و پیشرفت جوانان می‌شود.

وی از اختصاص 101 میلیارد و 857 میلیون ریال در سال جاری به استان خبر داد و افزود: از اعتبارات عمرانی 6 میلیارد تومان به فصل تربیت بدنی اختصاص یافته است.

عباسی خاطرنشان کرد: امیدوارم با رشد فعالیت‌ها برنامه‌های مطلوبی در استان در زمینه ورزش و جوانان انجام شود.

وی بر ضرورت همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی با اداره کل ورزش و جوانان تاکید کرد و افزود: با کار کارشناسی باید برنامه‌های مناسبی دراستان در نظر گرفته شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان اشتغال را از رویکردهای دولت نهم و دهم عنوان کرد و افزود: در استان زنجان نیز با توجه استاندار برنامه‌ریزی مطلوبی در زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان بیان داشت: در این کارگاه برنامه‌های مطلوبی برای جوانان در نظر گرفته شده است.

عباسی با بیان اینکه باید به امور مختلف جوانان رسیدگی شود، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی دستگاه‌های مختلف باید در این زمینه اندیشیده شود.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول