اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام دهه فجر صورت می‌گیرد

اجرای 1000 برنامه در مساجد زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر یک هزار برنامه در مساجد زنجان اجرا می‌شود.

اجرای 1000 برنامه در مساجد زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی باقری ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل اوقاف استان زنجان برنامه‌های مختلفی را برای اجرا در طول دهه فجر در نظر گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امسال در استان زنجان 21 کمیته به منظور انجام برنامه‌ها در دهه فجر تشکیل شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه اداره اوقاف مسئولیت کمیته مساجد را به عهده گرفته است، افزود: اعضای این کمیته در تلاش هستند تا با برگزاری بهتر برنامه‌ها در طول دهه فجر به تبیین هرچه بیشتر اهداف نظام جمهوری اسلامی بپردازند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌ها در مساجد استان با اهداف مختلفی صورت می‌گیرد، ادامه داد: یکی از اهدافی که در برگزاری برنامه‌های مختلف در مساجد دنبال می‌شود، پاسداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

باقری با اشاره به برگزاری برنامه‌های اداره کل اوقاف در 150 مسجد استان یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مجموع یک هزار برنامه در مساجد استان زنجان برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری برنامه‌های ویژه دهه فجر در یک هزار مسجد استان خبر داد و گفت: این مساجد نیز به صورت محلی برنامه‌های مختلفی را در طول دهه فجر برگزار می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان یادآور شد: در 40 مسجد استان زنجان نیز اداره کل اوقاف به برگزاری برنامه‌های مختلف می‌پردازد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اداره کل اوقاف در شهرستان زنجان در 10 مسجد برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین در شهرستان ابهر نیز در 10 مسجد برنامه‌های ویژه دهه فجر اجرا و برگزار می‌شود.

باقری همچنین یادآور شد: در شهرستان‌های خدابنده و طارم نیز در 10 مسجد برنامه‌های ویژه به مناسبت ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

وی همچنین از تشکیل ستاد فرعی در مساجد استان خبر داد و گفت: این ستاد با ترکیب امام جماعت، رئیس هیئت امنا، فرمانده پایگاه بسیج، مسئول کانون فرهنگی و دو نفر از معتمدان محل به منظور اجرای برنامه‌های دهه فجر در مساجد تشکیل شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: ستاد فرعی کمیته مساجد در 150 مسجد استان زنجان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ستاد فرعی کمیته مساجد برنامه‌های مختلفی را در طول دهه فجر انجام می‌دهد، تجلیل از شخصیت‌های دوران انقلاب در مسجد محله از جمله فعالیت‌هایی است که توسط این ستادها صورت می‌گیرد.

باقری غبارروبی و تزیین مساجد و همچنین توزیع کتاب در مساجد را نیز از دیگر فعالیت‌های ستاد فرعی کمیته مساجد در طول دهه فجر عنوان کرد و افزود: برگزاری محافل انس با قرآن نیز از دیگر برنامه‌هایی است که توسط این ستاد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اهدا جوایز به قاریان و حافظان قرآنی ساکن در محلات و مناطق مختلف استان را از برنامه‌های ستاد فرعی در طول دهه فجر عنوان کرد و افزود: نصب پرچم و پلاکاردهای مرتبط با همکاری هیئت‌های امنا و پایگاه مساجد نیز از دیگر برنامه‌هایی است که توسط ستاد فرعی در مساجد برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان دعوت از شخصیت‌های مهم انقلاب به منظور خاطره‌گویی از دوران انقلاب را از برنامه‌های مساجد استان در طول دهه فجر عنوان کرد و افزود: تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط اعضا و کمیته‌ها نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در طول دهه فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول