اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا ظهر امروز

تمام راه‌های روستایی همدان باز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان همدان با اشاره به انسداد راه 12 روستای همدان به خاطر بارش برف گفت: تا ظهر امروز تمام راه‌های روستایی استان باز می‌شود.

تمام راه‌های روستایی همدان باز می‌شود
محمد رودباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از دیروز توده جدیدی از برف و باران وارد همدان شده است که در بعضی مناطق با باران آغاز و در نهایت به برف شدیدی تبدیل شد.

وی افزود: ارتفاع برف در شهرستان کبودراهنگ تا 40 سانتیمتر و در شهرستان رزن در منطقه دمق و در شهرستان تویسرکان در منطقه اشتران و در تجرک شهرستان فامنین حدود 30 سانتیمتر گزارش شده است.

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری همدان تصریح کرد: همه عوامل راهداری استان همدان عملیات برف‌روبی و بازگشایی راه‌ها را از دیشب آغاز کرده‌اند که این عملیات تاکنون نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شدت برف در راه‌های روستایی بیشتر بود که منجر به بسته شدن برخی از این‌ راه‌ها شده است، گفت: تمامی همکاران و تشکیلات راهداری همدان برای بازگشایی راه‌های روستایی بسیج شدند.

رودباری با اشاره به اینکه در بعضی از شهرستان‌ها مانند همدان، تویسرکان، ملایر، نهاوند، فامنین و اسدآباد همه راه‌های روستایی باز است، بیان داشت: در تعدادی از راه‌های روستایی شهرستان بهار و کبودراهنگ به علت بارش شدید برف، تردد وجود ندارد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به مسدود بودن راه 12 روستا خاطرنشان کرد: تمام امکانات و دستگاه‌های راهداری برای باز کردن راه‌ این روستاها اعزام شده‌اند که تا ساعت 12 تمام راه‌ها باز می‌شوند.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول