اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری پاوه خبر داد

35 روستای پاوه در محاصره برف

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری پاوه از قطع شدن راه ارتباطی 35 روستا در این شهرستان خبر داد.

35 روستای پاوه در محاصره برف

به گزارش خبرگزاری فارس از پاوه،‌ ابراهیم شهریاری اظهار کرد: بارش شدید برف که از شب گذشته آغاز شده و هنوز ادامه دارد، ارتباط 35 روستای این شهرستان را با جمعیتی بالغ بر 12 هزار نفر با مرکز شهرستان کاملا قطع کرده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پاوه، وی با بیان اینکه ارتفاع برف در شهر بیش از 20 سانتیمتر، در گردنه‌ها و محورهای ارتباطی بیش از 30 سانتیمتر و در ارتفاعات بیش از 80 سانتیمتر است، افزود: هم‌اکنون چهار اکیپ برف‌روبی در راه‌های اصلی و فرعی مشغول برف‌روبی و پاک کردن این راه‌ها هستند و تلاش می‌کنیم بعد از برف‌روبی راه‌های اصلی و فرعی برای بازگشایی راه‌های روستایی نیز اقدامات لازم را به عمل آوریم.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان پاوه به تمامی رانندگان وسایل نقلیه عمومی و شخصی که قصد عبور از مسیر پاوه به کرمانشاه را دارند، توصیه کرد که بدون زنجیر چرخ امکان تردد در این مسیر وجود ندارد.

گفتنی‌است، بارش برف همچنین تردد وسایل نقلیه را در داخل شهر پاوه با مشکلات جدی روبرو ساخته به طوری که اوایل صبح بسیاری از خودروها متوقف و موجب به وجود آمدن ترافیک سنگین شدند.

شایان ذکر است، بارش برف مدارس مقطع ابتدایی نوبت صبح و بعد از ظهر شهرستان پاوه را به تعطیلی کشانید و مدارس مقطع راهنمایی و متوسطه نیز با یک ساعت تأخیر کلاس‌های درس را آغاز کردند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول