اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فیض‌آباد خبر داد

اختصاص 6 میلیارد ریال به فعالیت‌های عمرانی شهرداری فیض‌آباد

خبرگزاری فارس: شهردار فیض‌آباد گفت: فعالیت‌های عمرانی شهرداری فیض‌آباد، بیش از 6 میلیارد ریال هزینه را به خود اختصاص داد.

اختصاص 6 میلیارد ریال به فعالیت‌های عمرانی شهرداری فیض‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، علی‌اصغر داور اظهار داشت: طرح‌های عمرانی تحت نظارت دفتر فنی استانداری خراسان‌رضوی و با انعقاد قرارداد با پیمانکاران بخش خصوصی انجام شد.

شهردار فیض‌آباد در زمینه این فعالیت‌های عمرانی گفت: یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها، زیباسازی ورودی شهر است که در راستای سیاست استانداری خراسان‌رضوی در مورد زیباسازی مبادی ورودی شهرهای استان قرار دارد.

داور افزود: شهرداری با هدف توسعه و آبادانی شهر اقدام به آسفالت، جدول‌بندی و ترمیم موزاییک فرش‌های خیابان‌ها کرده است که در همین راستا زیرسازی و آسفالت نیمی از فاز یک شهرک فرهنگیان با متراژ بیش از یک هزار مترمربع به پایان رسیده است.

وی گفت: از دیگر اقدامات عمرانی شهرداری، می‌توان به نصب تندیسی از شهدای هشت سال دفاع مقدس در میدان شهدا اشاره کرد.

شهردار فیض‌آباد از همکاری شورای شهر در تسریع اجرای پروژه‌ها قدردانی کرد و عنوان داشت: با مساعدت شورای شهر ساخت بلوار شورا که بزرگ‌ترین بلوار شهر فیض‌آباد محسوب می‌شود بعد از 20 سال تأخیر به اتمام رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول