اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مؤسسه قرآنی طوبی خبر داد

برگزاری کنگره بزرگ همکلاسی آسمانی در میاندوآب

خبرگزاری فارس: مدیر مؤسسه قرآن و عترت طوبی گفت: کنگره بزرگ همکلاسی آسمانی در میاندوآب با حضور بیش از 2 هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود.

برگزاری کنگره بزرگ همکلاسی آسمانی در میاندوآب
دولت فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بیش از 36 هزار نفر از 194 هزار شهید که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند، از قشر دانش‌آموز و 15 هزار نفر از این دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی دانش‌آموزان بودند به همین دلیل در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ جهاد در تمام سنین، کنگره بزرگداشت شهدای دانش‌آموز با عنوان همکلاسی آسمانی در میاندوآب برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کنگره 32 خانواده شهید دانش‌آموز اهل میاندوآب تجلیل می‌شوند.

فرهادی خاطرنشان کرد: این برنامه راس ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 20 بهمن ماه جاری در محل مصلای امام خمینی(ره) میاندوآب با حضور بیش از 2 هزار نفر از دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی در مورد برنامه‌های اجرایی این کنگره گفت:‌ سخنرانی رسول سید تاج‌الدینی فرمانده سپاه ناحیه میاندوآب، پخش نماهنگ، قرائت خاطرات شهدای دانش‌آموز و خانواده آنها از جمله برنامه‌های اجرایی این کنگره است.

فرهادی ادامه داد: اجرای همایش امام خمینی(ره) با هدف تبیین شخصیت سیاسی اجتماعی امام (ره) و آشنایی دانش‌آموزان و دانشجویان با حضور بیش از 500 نفر در محل مدرسه امام جعفرصادق(ع) روز شنبه مورخ 15 بهمن ماه جاری بعد از نماز مغرب از ویژه برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی میاندوآب است.

مدرس قرارگاه دانش‌آموزی ولایت با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم، تاکید کرد: 21 بهمن ماه جاری محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته استانی و شهرستانی در محل مسجد جامع میاندوآب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول