اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز دهه فجر صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی فجر در ورامین

خبرگزاری فارس: همزمان با سی و سومین سالگرد انقلاب اسلامی نمایشگاه خوشنویسی فجر با حضور مسولان فرهنگی شهرستان ورامین در این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی فجر در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دقایقی پیش نمایشگاه خوشنویسی فجر همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و نخستین روز این دهه که با عنوان انقلاب اسلامی امامت حضرت ولی‌عصر(عج) امام خمینی(ره) ولایت و رهبری نامگذاری شده است افتتاح شد.

مدیر مجتمع علمی فرهنگی صاحب‌الزمان(عج) در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران عنوان کرد: نمایشگاه خوشنویسی با موضوع انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بر پا شده و تا پایان دهه مبارک فجر هر روز از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۸ پذیرای علاقمندان است.

رحمت‌الله فارسی در ادامه تأکید کرد: علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه که با آثار نفیس هنرمندان خطه هنرپرور ورامین مزین شده‌اند می‌توانند با مراجعه به مصلای صاحب‌الزمان(عج) واقع در ورامین خیابان مسجد جامع از این آثار بازدید کنند.

کریم‌محمد ابراهیمی مسئول انجمن خوشنویسان ورامین نیز در ارتباط با این نمایشگاه عنوان کرد: با همت مسئولان فرهنگی و هنرمندان شهرستان ورامین نمایشگاه خوشنویسی فجر با 43 اثر نفیس خوشنویسی از آثار هنرمندان شهرستان‌های ورامین، پیشوا برپا شده است.

وی ضمن دعوت از آحاد مردم و هنردوستان تأکید کرد: امید است بر پایی این چنین نمایشگاه‌هایی در ایجاد انگیزه و ذوق در جوانان مؤثر باشد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول