اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

قالیباف: تهران نیازمند حداقل 60 هزار متر مربع فضاهای نمایشگاهی است

خبرگزاری فارس: شهردار تهران گفت: پایتخت نیازمند حداقل 60 هزار متر مربع فضاهای نمایشگاهی است.

قالیباف: تهران نیازمند حداقل 60 هزار متر مربع فضاهای نمایشگاهی است
به گزارش خبرگزاری فارس، شهردار تهران بامداد امروز از سه پروژه عمرانی مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب ، پیش ورودی حرم مطهر امام خمینی (ره ) و ادامه بزرگراه امام علی (ع) حد فاصل بزرگراه دولت آباد تا کمربندی شهرری بازدید کرد.

محمدباقر قالیباف در جریان بازدید از مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب ضمن تاکید بر اهمیت بهره برداری از محور چهارباغ و محوطه فضای سبز نمایشگاه همزمان با افتتاح فضاهای نمایشگاهی ، از دست اندرکاران این پروژه بزرگ عمرانی خواست تا فاز اول مجتمع مذکور را طبق زمان بندی صورت گرفته و با بهترین کیفیت ممکن تکمیل و آماده بهره برداری سازند .
 
شهردار تهران با اشاره به این نکته که پایتخت نیازمند فضاهای نمایشگاهی به وسعت حداقل 60 هزار متر مربع است ، احداث نمایشگاه شهر آفتاب در موقعیت جغرافیایی کنونی را یک اتفاق مهم عمرانی - فرهنگی در کشور دانست .

برای ساخت سقف سالنهای نمایشگاهی این مجتمع ، طرحی نوین در نظر گرفته شده که در نوع خود سازه ای بسیار زیبا به شمار می آید . نمایشگاه شهرآفتاب بعد از نمایشگاه های معتبر پکن و توکیو ، سومین نمایشگاه بزرگ قاره آسیا به حساب می آید که با تکمیل فازهای بعدی ، مکان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه های بین المللی خواهد بود .

بازدید میدانی از پیش ورودی حرم مطهر امام خمینی (ره ) و ادامه بزرگراه امام علی (ع)حدفاصل بزرگراه دولت آباد تا کمربندی شهرری ، در ادامه بازدیدهای صبح امروز انجام شد و دست اندرکاران این دو پروژه ، آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی را عنوان کردند.

در بازدید های امروز عیسی شریفی معاون هماهنگی و امور مناطق، مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی ، علیرضا دبیر عضو شورای اسلامی شهر تهران و تنی چند از مدیران ارشد شهرداری تهران نیز حضور داشتند .
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول