اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر گناباد:

مجتمع بین‌ راهی در حاشیه گناباد ایجاد شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر گناباد خواستار ایجاد مجتمع بین راهی در حاشیه شهرستان گناباد شد.

مجتمع بین‌ راهی در حاشیه گناباد ایجاد شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، سیدحسن پورهاشمی صبح امروز در جلسه شورای شهر گناباد اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان گناباد در شاه‌راه جاده آسیایی جنوب به شمال کشور قرار دارد و خروجی استان خراسان‌رضوی و پیشانی این استان است، بر این اساس ایجاد مجتمع بین‌ راهی در این مسیر ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهر گناباد افزود: شهر گناباد دارای بهترین قنات دنیا و صنایع دستی کشور است که ظرفیت‌های بسیاری در زمینه‌های گوناگون دارد.

پورهاشمی گفت: از مشهد هر 70 کیلومتر یک مجتمع بین راهی خیلی خوب وجود دارد، ولی از فیض‌آباد تا خضری که 120 کیلومتر است هیچ‌گونه مجتمعی وجود ندارد.

وی ادامه داد: اگر مجتمع بین‌ راهی در این منطقه ایجاد شود با توجه به وجود مرقد علامه بهلول، در مسیر راه می‌توانیم خدمات خوبی ارائه دهیم که این امر در ایجاد اشتغال و گردشگری در شهرستان نقش بسزایی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر گناباد افزود: تمام مسئولان گناباد با یکدیگر هم‌دل هستند که همین امر یکی از دلایل پیشرفت گناباد در دوره اخیر است.

در ادامه جلسه محمد باقری مسئول مجتمع‌های بین ‌راهی آستان قدس رضوی گفت: شهرداری تنها مکانی است که مردم با آن ارتباط دارند.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر تحولات زیادی در شهرداری‌های کشور ایجاد شده است، افزود: در 17 استان کشور، 17 مجتمع بین‌ راهی توسط آستان قدس ساخته شده که در تمام این مجتمع‌ها آستان قدس هزینه بسیار کرده است و بر این اساس باید در نگه‌داری مجتمع‌ها دقت خاصی داشت.

مسئول مجتمع‌های بین‌راهی آستان قدس رضوی افزود: آستان قدس برای ساخت این مجتمع‌‌ها برنامه‌های زیادی دارد به گونه‌ای که در سال 90 نزدیک به یک میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای ساخت مجتمع‌های بین‌ راهی در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات جاری مجتمع‌ها بسیار زیاد است، این در حالی است که بهترین مصالح و امکانات برای این مناطق به کار برده می‌شود.

باقری با بیان اینکه در شهرداری و شوراهای اسلامی شهر هدف پیشرفت شهر است، افزود: شهردار نباید فقط به فکر شهرداری باشد بلکه باید به تمام اداراتی که ساخت و ساز انجام می‌دهند کمک و هم‌فکری دهد.

مسئول مجتمع‌های بین ‌راهی آستان قدس رضوی تصریح کرد: علاوه بر این تمام مسائل شهر باید با طرح‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر منطبق باشد.

وی با بیان اینکه گناباد جاذبه دارد نه دافعه، افزود: شهرستان گناباد در ورودی استان خراسان‌رضوی قرار دارد و شهری با قدمت بسیار زیاد و مردمی پاک و صادق است و بر این اساس باید به ظرفیت‌های این شهر توجه ویژه داشت.

انتهای پیام/م20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول