اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بردسیر:

حرکت در راستای انقلاب و ولایت بهترین کار است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسیر گفت: مردم باید در صحنه‌ها حضور گسترده داشته و وحدت خود را حفظ کنند، زیرا حرکت در راستای انقلاب و ولایت بهترین کار است.

حرکت در راستای انقلاب و ولایت بهترین کار است
حسین صفابخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسیر با تبریک ایام‌الله دهه فجر در ارتباط با شخصیت حضرت امام (ره) اظهار داشت: امام راحل را با یک جمله نمی‌توان توصیف کرد، زیرا ایشان فردی بود که بعد 1400 سال از ظهور اسلام، اسلام را به معنی واقعی احیا کرد.

وی افزود: ما در دنیا رهبران بسیاری داشتیم که انقلاب کردند، حتی در تاریخ خودمان هم هستند، اما نتیجه نهایی که استقرار حکومت عدل الهی بود به دست امام خمینی (ره) ایجاد شد.

صفابخش تصریح کرد: امام خمینی (ره) در زمینه شهدا و انقلاب سخنانی را ایراد کردند که شاید در قرن کنونی آنها را درک کنیم، ایشان ثابت کردند که هر فرد و نظام و هر کشوری می‌تواند، روی پای خود بایستد و خود ا به دیگران ثابت کند.

وی گفت: جوانان در هر زمانی نقش مهمی در سرنوشت مملکت خود دارند و جوانان در همه کشورها از جمله مصر، بحرین، یمن و… نقش اصلی را ایفا می‌‌کنند و ستون اصلی هر نظام هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسیر بیان داشت: نسل‌های حال حاضر انگیزه و همتی بیشتر از گذشته دارند و ما نیز در راستای نظام در هر زمینه‌ای که رهبری امر کنند، احساس پیری نمی‌کنیم و همیشه در صحنه حضور داریم.

صفابخش در بیان خاطره‌ای از زمان انقلاب گفت: زمانی که امام خمینی (ره) فرمودند، حکومت‌نظامی لغو و همه در خیابان‌ها جمع شوید، منزل ما در کنار پادگانی به نام حشمتیه بود و ما به دلیل شور و علاقه و هیجانی که داشتیم به خیابان‌ها آمده و بر حسب اتفاق گذرمان به پادگان افتاد که قبل از ما جوانان محله به آنجا آمده و حصار پادگان را شکسته و داخل شده بودند.

وی افزود: آنجا سوله‌ای بزرگ و تاریک بود که جوانان آن محله با سوراخ کردن دیوار سوله راهی به داخل باز کردند و من هم داخل سوله شدم، آنجا اسلحه‌خانه پادگان بود، هر کدام از آن جوانان یک چیزی برداشت و رفت، من هم یک اسلحه که خیلی هم سنگین بود، برداشتم و آن را بیرون آوردم که داشتم، فکر میکردم که چه کنم، جوانی دیگر آن را از دستم گرفت و رفت.

صفابخش تصریح کرد: از ساختمان بیرون آمدم و به طرف خیابان دماوند کنونی و نیروی هوایی زمان طاغوت آمدم، خیابان‌ها خیلی شلوغ و اوضاع وحشتناک بود، بعضی از دوستان و مردم ماشین‌های دولت را سوار و در خیابان‌ها حرکت می‌کردند و حتی یکی از دوستان ماشین زندان قصر را سوار شده بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسیر خاطرنشان کرد: مردم باید در صحنه‌ها حضور گسترده داشته و وحدت خود را حفظ کنند، گوش به فرمان رهبری و حرکت در راستای انقلاب و ولایت بهترین کار است.

انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول