اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان کردستان:

جریان فتنه خط قرمز جبهه اصولگرایان است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان کردستان با اشاره به ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح گفت: وابستگی به جریان فتنه، فساد و انحراف خط قرمز جبهه اصولگرایان است و کاندیدی با این ویژگی‌ها در این جبهه جایگاهی ندارد.

جریان فتنه خط قرمز جبهه اصولگرایان است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج عبدالکریم احمد‌نژاد سه‌شنبه‌ شب در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج، اظهار داشت: این جبهه یک ائتلاف سیاسی است که با محوریت جامعتین تشکیل شده و به عنوان 7 به اضافه 8 فعالیت خود را آغاز کرده و راهبرد این ائتلاف وحدت بوده و سیاست خود را بر اساس جذب حداکثری و دفع حداقلی تنظیم کرده‌اند.

این مسئول عنوان کرد: موضع جبهه صریح بوده و مهم‌ترین شاخصه جبهه متحد اصولگرایی برای نامزدهای مجلس شورای اسلامی در کل کشور حرکت در خط ولایت است که در این راستا بر اساس منشور اصولگرایی اقدام می‌کند.

احمدنژاد تنها حوزه صلبی افراد را وابستگی به فتنه، فساد و انحراف عنوان کرد که از خطوط قرمز این جبهه به شمار می‌آید.

وی با اشاره به شکل‌گیری فعالیت اصولگرایان استان در قالب یک حزب و تشکل منسجم، گفت: از 5 سال قبل فعالیت خود را با عنوان جبهه پیروان خط امام و رهبری آغاز کرده و از حدود 14 ماه قبل نیز با عنوان جبهه متحد اصولگرایان و متشکل از 15 تشکل شناسنامه‌دار و معروف برای انتخابات فعال شدیم.

دبیر ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان کردستان خاطر نشان کرد: اعضای 10 نفره،7 تا 9 نفره ستاد مرکزی استانی در همه شهرستان‌ها و حتی بخش‌های استان مشغول به فعالیت هستند و امیدواریم با تلاشی منسجم، نمایندگانی اصلح را به مردم ولایت‌مدار کردستان معرفی نمائیم.

وی افزود: هدف اصلی ما جلب مشارکت حداکثری مردم بوده و اعلام آمادگی خویش را برای همکاری با همه افرادی که ادعای اصولگرایی دارند اعلام می‌کنیم، اما در این خصوص پیرو منویات مقام معظم رهبری سه شرط اصولگرایی که همانا مسلمان بودن، باور عمیق به نظام و قانون اساسی انقلاب اسلامی و ولایت‌مدار بودن است را باید دارا باشند، اما برای پذیرش کاندیداها شرایط و معیارهای دیگری داریم.

به گفته دبیر ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان کردستان، ما در نهایت شش نفر را به عنوان کاندیداهای رسمی اعلام می‌کنیم و مورد حمایت جبهه قرار می‌دهیم که در این راستا از طریق جبهه متحد کشور در سه مرحله نظرسنجی‌هایی به عمل می‌آید و در نهایت از افرادی حمایت می‌کنیم که دارای بالاترین امتیاز این نظرسنجی‌ها باشند.

احمدنژاد خاطر نشان کرد: در معرفی افراد وابسته به جریان‌های فتنه، انحراف و فساد به صورت رسمی و به طور شفاف موارد را با مردم در میان می‌گذاریم و در این راستا نیز طبق وظیفه خویش که همانا روشنگری، جذب حداکثری مردم و مشارکت گسترده مردمی در عرصه انتخابات و عملی کردن منویات رهبری است گام بر می‌داریم چرا که این جبهه از احزاب و تشکل‌های شناسنامه‌دار و افراد شاخص تشکیل شده است.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان کردستان ابراز داشت: در برهه زمانی بسیار حساسی قرار داریم چرا که هیچ نظامی همچون نظام مقدس اسلامی با سیل عظیم توطئه‌های دشمنان و متحد شدن جبهه کفر و استکبار روبه‌رو نیست، لذا باید با بصیرت، وحدت و در سایه ولایت و رهبری و با مشارکت حداکثری در عرصه‌های مختلف حضوری دشمن‌شکن داشته باشیم.

احمدنژاد ادامه داد: در استان کردستان اقشار مختلف در قالب این جبهه مشغول فعالیت هستند، اما به دلیل مشکل اصلی که در سطح کشور وجود دارد و آن هم عدم انسجام و فعالیت گسترده احزاب در برهه‌های زمانی است باید تلاش بیشتری در راستای جلب نظرات مردم و پاسخگویی به آنان انجام شود.

وی بر تعامل گسترده این جبهه با اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: بهره‌مندی از جایگاه تأثیرگذار رسانه‌ها همواره مورد توجه این جبهه است، اما به دلیل اینکه دولت را از همین جبهه می‌بینیم، بیشتر به صورت حضوری در میان مردم بوده‌ایم و فعالیت‌ها را کمتر رسانه‌ای می‌کنیم.

این مسئول با انتقاد از اینکه یک‌سری از مسئولان از بودجه‌های تخصیصی به نام یک نفر یاد می‌کنند، اذعان داشت: ما سند و مدرک داریم که جمهوری اسلامی این اعتبارات را فرستاد و در این خصوص نیز تذکراتی را به مسئولان داده‌ایم و نباید بعضی افراد را بزرگ کرد چرا که این مهم شایسته بزرگان استان نیست.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول