اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه مطالعات راهبردی و حرکت‌های جهادی مطرح کرد

مشارکت نخبگان در تهیه پیش‌نویس نقشه راه حرکت‌های جهادی

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه مطالعات راهبردی و حرکت‌های جهادی گفت: نخبگان جهادی با ارائه نظرات خود می‌توانند در تهیه پیش‌نویس نقشه راه سند چشم‌انداز حرکت‌های جهادی مشارکت کنند.

مشارکت نخبگان در تهیه پیش‌نویس نقشه راه حرکت‌های جهادی
حجت‌الاسلام محمدعلی اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به رونمایی سند چشم‌انداز حرکت‌های جهادی توسط رئیس مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: این سند چشم‌انداز برای عملی شدن نیاز به نقشه راه داشت که حوزه مطالعات راهبردی تهیه این نقشه را آغاز کرده است.
وی افزود: در قالب این نقشه راه، تمام سیاست‌هایی که برای تحقق این سند چشم‌انداز لازم بوده است، برای هدایت بهتر در این مسیر گنجانده می‌شود.
مسئول حوزه مطالعات راهبردی و حرکت‌های جهادی اضافه کرد: با تهیه ‌شدن پیش‌نویس ابتدایی نقشه راه از نخبگان عرصه جهادی و تمام کسانی که احساس می‌کنند در تدوین سندهای بالادستی حرکت‌های جهادی می‌توانند نقشی داشته باشند، دعوت شده است تا نقدها و نظرات خود را به این نقشه راه بیان کنند.
وی ادامه داد: این افراد می‌توانند با ثبت‌نام در سایت جهادگر به نشانی http://www.jahadgar.com/ این طرح‌ها و سیاست‌ها را به طور کامل از طریق ایمیل دریافت کنند و نظرات خود را به این سایت ارسال کرده و پس از 48 ساعت پاسخ دریافت کنند.
اخوان ابراز داشت: نخبگانی هم که تمایل داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به حوزه مطالعات راهبردی حرکت‌های جهادی واقع در خیابان ساحلی قم در جلساتی که روزهای دوشنبه به این منظور برگزار می‌شود، شرکت کرده و در تهیه این نقشه مشارکت کنند.
وی اظهار کرد: به منظور استفاده از نظرات بزرگان، محققان ما با حضور در محضر علمای بزرگ مانند آیت‌الله جوادی آملی نظرات این بزرگان را نیز برای تهیه نقشه‌ راه حرکت‌های جهادی جویا می‌شوند.
مسئول حوزه مطالعات راهبردی و حرکت‌های جهادی گفت: پس از گردآوری نظرات نخبگان، در اوایل اسفند ماه اردویی برای نخبگان برگزیده جهادی در کرمان برگزار می‌شود تا با چندین ساعت کار، تحلیل و بررسی، این طرح نهایی شود.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول