اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر در اردبیل

طرح ویزیت رایگان دام و طیور اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه فجر و در راستای یاری رساندن به دامداران طرح ویزیت رایگان دام و طیور در استان اردبیل اجرایی می‌شود.

طرح ویزیت رایگان دام و طیور اجرایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست دامپزشکی استان اردبیل صبح امروز در جلسه ساماندهی برنامه‌های دهه فجر در دامپزشکی اظهار داشت: این طرح در راستای حمایت از دامداران و مرغداران منطقه انجام می‌شود که دامداران و روستاییان می‌توانند با مراجعه به شبکه‌های دامپزشکی استان از این طرح بهره‌مند شوند.
صادق صالحی با بیان اینکه در تمام روزهای ایام دهه فجر برنامه ویزیت رایگان دام و طیور توسط دامپزشکان کشیک اجرا می‌شود، افزود: علاوه بر این طرح واکسیناسیون رایگان دام در تمام روستاها، ‌دامداری‌ها و واحدهای اپیدمیولوژیک استان توسط اکیپ‌های سیار مایه‌کوبی دامپزشکی انجام می‌شود.
وی دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، شرکت در مراسم غبار‌روبی و عطر‌افشانی مزار شهدا، تبیین دستاوردهای انقلاب در حیطه خدمات دامپزشکی، شرکت در راهپیمایی عظیم و باشکوه 22 بهمن و شرکت در مراسم جشن انقلاب را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در طول دهه فجر اعلام کرد.
سرپرست دامپزشکی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود دامپزشکی را از مهم‌ترین تشکیلات حرفه‌ای دانست که با ارائه خدمات اجرایی، نظارتی و فنی نقش مهمی را در تضمین سلامت غذایی جامعه ایفا می‌کنند.
این مسئول تامین و حفظ بهداشت دام و فرآورده‌های دامی، مراقبت، پیشگیری و کنترل بیماری‌های مشترک، سلامت غذا و تجارت جهانی و توسعه پایدار را از مهم‌ترین محورهای عملکرد دامپزشکی در راستای بهداشت همگانی اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صالحی در پایان سخنان خود از عموم دامداران و روستاییان خواست با رعایت اصل پیشگیری مقدم بر درمان با اکیپ‌های سیار مایه‌کوبی دامپزشکی همکاری کرده و دام‌های خود را علیه بیماری‌های مختلف دامی واکسینه کنند.
انتهای پیام/صا30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول