اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پخش 16 برنامه

برنامه‌های دهه فجر صدا و سیمای خراسان‌رضوی تشریح شد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام صدا و سیمای خراسان‌رضوی از پخش 16 برنامه با محوریت دهه فجر و انقلاب اسلامی از شبکه استانی خراسان‌رضوی در ایام دهه فجر خبر داد.

برنامه‌های دهه فجر صدا و سیمای خراسان‌رضوی تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی مقدسی ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر صدا و سیمای خراسان‌رضوی اظهار داشت: برنامه‌های صدا و سیمای خراسان‌رضوی در دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته متنوع‌تر و جدیدتر خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که در برنامه‌های امسال از نظر کیفی شاهد تحولات عمیق و بنیادین خواهیم بود، تصریح کرد: پیام امام(ره) مبنی براینکه صالحان وارثان زمین هستند، راهبرد اصلی تمام برنامه‌های صدا و سیمای خراسان‌رضوی در این ایام است.

به گفته وی، رویکرد پخش برنامه‌های ایام دهه فجر سال جاری، ایجاد نشاط و طراوت در بین اعضای جامعه و هم‌چنین حضور زندانیان سیاسی قبل از انقلاب، معرفی کتاب‌های مرتبط، پخش منظم برنامه‌هایی با محوریت ولایت‌فقیه و ماهیت‌شناسی انقلاب اسلامی از دیدگاه امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‌های ماست.

معاون سیمای صدا و سیمای خراسان‌رضوی در ادامه این نشست به برنامه‌های معاونت سیما اشاره کرد و گفت: از فردا برنامه‌های ویژه این دهه را در شبکه خراسان پیگیری می‌کنیم و به عنوان مثال مستند تولیدی "مردان روح‌الله" که در 13 قسمت تولید و تدوین شده است و در هر قسمت به بیان زندگی یکی از شهدای انقلاب می‌پردازد.

علیرضا آینه‌دار ادامه داد: هم‌چنین مستند "دیگر ما" برنامه 10 قسمتی دستاورد است که به بیان دستاوردهای شاخص و چشمگیر انقلاب اسلامی از زبان خود مردم می‌پردازد و در پایان یکی از مسئولان نیز سخنانی را اظهار می‌دارد.

وی افزود: با همکاری واحد شعر و موسیقی، پنج نماهنگ تولید کرده‌ایم که در این ایام پخش می‌شود، از دیگر سو برنامه‌های روتین ما به حال و هوای این ایام خواهند پرداخت،‌ به عنوان نمونه برنامه جنگ شبانه و برنامه صبح بخیر خراسان که با حفظ قالب خودشان به این مقوله خواهند پرداخت، البته رویکرد برنامه صبح بخیر خراسان تحلیلی‌تر است، برنامه مسابقه هشت نیز با تغییراتی همراه خواهد بود تا حال و هوای این دهه را بیشتر تداعی کند.

معاون سیمای صدا و سیمای خراسان‌رضوی در مورد برنامه‌های 22 بهمن تصریح کرد: در 22 بهمن نیز تلاش می‌کنیم که راهپیمایی را از ابتدا تا انتها پوشش دهیم.

وی ادامه داد: در حوزه پخش و تامین نیز همکاران ما توانسته‌اند محصولات خوبی را تهیه کنند که در همین راستا روزانه یک فیلم سینمایی و دو سریال پخش می‌شود، مستند "بازیگران دیکتاتور" نیز در فهرست پخش قرار گرفته است.

هم‌چنین معاون صدای صدا و سیمای خراسان ،رضوی در این نشست به تبیین برنامه‌های معاونت مطبوعش پرداخت و اظهار داشت: معاونت صدای صدا و سیمای خراسان‌رضوی از ابتدای دی‌ماه به مقوله دهه فجر پرداخته است و در همین راستا هر شب نمایش‌های 45 دقیقه‌ای در رادیو پخش می‌شوند که شامل 78 قسمت است.

محمد آصفی افزود: از 22 دی‌ماه برنامه تقویم پیروزی کلید خورده است که به روز شمار پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد، هم‌چنین یک برنامه 25 قسمتی مستند که به ریشه‌های انقلاب می‌پردازد از دیگر برنامه‌های مربوطه است.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام هشت سخنرانی 45 دقیقه‌ای از مقام معظم رهبری، 12 سخنرانی 40 دقیقه‌ای از شهید هاشمی‌نژاد، هشت سخنرانی 30 دقیقه‌ای از آیت‌الله واعظ طبسی و 10 سخنرانی 30 دقیقه‌ای از شهید مطهری در قالب یک برنامه پخش می‌شود.

انتهای پیام/م10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول