اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

برنامه‌های دهه فجر باورهای اعتقادی جوانان را تقویت کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد گفت: ویژه برنامه‌های دهه فجر باید همراه با تقویت باورهای اعتقادی نسل جوان باشد.

برنامه‌های دهه فجر باورهای اعتقادی جوانان را تقویت کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در سومین نشست کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان شمالی با اشاره به برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری قابل اجرا در ایام دهه فجر، اظهار داشت: این برنامه‌ها باید با ادبیات اسلام ارتباط داشته و دارای صبغه الهی باشد.

وی با بیان اینکه مساجد محل تقویت عبودیت است، اظهار داشت: مساجد محلی برای تقویت عبودیت و بندگی و معرفی ذات مقدس حق است.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، آغاز و انتهای دین را شناخت خدا بیان کرد و نقش مساجد را در تقویت این مهم الهی حائز اهمیت برشمرد.

وی با بیان اینکه مساجد در حال حاضر مهجور واقع شده، بر تنظیم برنامه‌های با هدف در راستای بصیرت بخشی به آحاد جامعه تأکید کرد.

معاون فرهنگی، هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد و جانشین کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر کشور نیز در این نشست بر نقش مساجد در پیروزی انقلاب و صیانت از اسلام صحه گذاشت و گفت: سعی کمیته مساجد این است که برنامه‌های فرهنگی، هنری با مساجد گره خورده و نقش مساجد احیا شود.

مرتضی طاهریان با اشاره به اینکه برنامه‌های اجرایی 14 بهمن به این کمیته واگذار شده است، اظهار داشت: برگزاری بزرگداشت شهدا، ایستگاه‌های فرهنگی در محل نمازهای جمعه و تلاوت سوره فجر و هدیه ثواب آن به ارواح شهدا از جمله برنامه‌هایی است که می‌توان در این روز انجام داد.

وی با تأکید بر هم‌افزایی دستگاه‌ها در اجرای مطلوب برنامه‌های این ایام، تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مشترک، عظمت کار را دوچندان می‌کند.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول