اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

هیئت‌های ورزشی اردبیل برنامه محور حرکت کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: انتظار داریم تمام هیئت‌های ورزشی استان اردبیل برنامه‌محور و آینده‌نگر باشند.

هیئت‌های ورزشی اردبیل برنامه محور حرکت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج پیش از ظهر امروز در  دیدار با رئیس هیئت شمشیربازی استان و سرکیس عیوضیان مربی ارمنستانی تیم‌های ملی شمشیربازی جوانان کشور در اردبیل اظهار داشت: افزایش کیفیت ورزشکاران استان و مجهز شدن به علم روز، آخرین متدهای علمی و عملی، تکنیک‌ها و تاکتیک‌های روز در همه رشته‌های ورزشی یکی از اهداف اصلی سازمان ورزش استان است و قطعاً حضور مربیان ارزشمند ایرانی و خارجی می‌تواند به این روند کمک کند.

این مسئول با اشاره به عملکرد شاخص هیئت شمشیربازی استان اردبیل در طی سال‌های اخیر بیان داشت: هیئت شمشیربازی استان با حرکت برنامه‌محور خود نشان داده که می‌توان با حرکت برنامه‌‌ریزی شده، معقول و کارشناسانه به موفقیت‌های زیادی دست یافت و قطعاً درخواست من هم از این هیئت و هم کلیه هیئت‌های ورزشی استان این است که برنامه‌محور و آینده نگر باشند و هر هیئتی با این مشخصات حرکت کند مورد حمایت اداره ورزش استان هم خواهد بود.

وی با تاکید بر نقش‌ آموزش در ارتقای توان ورزشکاران و مربیان ابراز داشت: درخواست من از هیئت استان و شخص آقای عیوضیان این است که ضمن اینکه تمرینات ورزشکاران شمشیرباز استان را زیر نظر دارند برای مربیان شمشیربازی استان هم برنامه آموزشی ترتیب دهند تا شمشیربازی استان از این فرصت ویژه برای ارتقای همه جانبه خود بهره ببرد.

این مسئول ادامه داد: اداره ورزش و جوانان استان همه زمینه‌های لازم برای ارتقای شاخص‌های فنی ورزشکاران استان را فراهم خواهد کرد و هیئت شمشیربازی استان هم درصورتی که تمایل داشته باشد می‌تواند با رایزنی با فدراسیون زمینه حضور شش ماهه این مربی را در استان فراهم کند و اداره ورزش هم آمادگی تهیه تمام ملزومات برای اسکان و تمرین بهتر شمشیربازان استان زیر نظر ایشان را مهیا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت شمشیربازی استان هم در این جلسه گزارشی از نحوه حضور و تمرینات آقای عیوضیان ارائه کرد.

هادی صباغی اظهار امیدواری کرد: با حمایت‌های بیشتر مسئولان ذیربط شاهد ارتقای بیش از پیش جایگاه شمشیربازی استان در سطح کشور باشیم.

همچنین مربی تیم‌های ملی جوانان کشورمان هم در این جلسه گزارشی از روند تمرینات و برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت خود برای حضور قدرتمند شمشیربازی کشور در مسابقات آسیایی سال آینده در کشور اندونزی را ارائه داد.

سرکیس عیوضیان ضمن تاکید بر توانایی منحصر به فرد شمشیربازان اردبیلی، علت اصلی حضور خود در اردبیل را وجود سه بازیکن ملی پوش جوانان و همچنین استعدادهای ویژه در شمشیربازان رده‌های نوجوانان و جوانان استان اردبیل اعلام.

این مربی شمشیربازی تصریح کرد: در حالی که در اکثر استان‌ها به دلیل نبود برنامه‌ریزی و آینده‌نگری مشکلات عدیده‌ای در رده‌‌های پایه وجود دارد ولی شمشیربازی اردبیل مملو از بازیکنان نخبه، با استعداد و آینده‌دار است که در نوع خود بی نظیر و بسیار عالی و چشمگیر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار برخی مسایل و مشکلات هیئت شمشیربازی استان مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان قول‌های مساعد برای رفع این مشکلات و مسایل دادند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول