اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با گرامیداشت دهه فجر

کمیته دانشجویی چهارمحال و بختیاری 24 برنامه محوری برگزار می‎کند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری از اجرای 24 عنوان برنامه محوری ویژه گرامیداشت دهه فجر در این استان خبر داد.

کمیته دانشجویی چهارمحال و بختیاری 24 برنامه محوری برگزار می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عنایت الله توکلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و نشاط افزایی از مهم‌ترین محورهای هدفگذاری شده ویژه برنامه‌های گرامیداشت سی و سومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی از عضویت هشت دانشگاه در کمیته دانشجویی ستاد گرامیداشت دهه فجر این استان خبر داد و گفت: در سال ‌جاری افزون بر 24 عنوان برنامه محوری از سوی این کمیته برگزار خواهد شد.

توکلی برگزاری ایستگاه بصیرت و بیداری را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و گفت: توزیع اقلام فرهنگی در راهپیمایی روز 22 بهمن، اعزام دانشجویان برای بازدید از موزه عبرت تهران، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری کارگاه شخصیت شناسی حضرت امام خمینی(ره) در دانشگاه شهرکرد از جمله این برنامه‌ها به‌شمار می‎رود.

مسئول کمیته دانشجویی ستاد گرامیداشت دهه فجر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری نشست بصیرت افزایی انقلاب اسلامی با چالش‌های امروز و فردا در دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، بازدید دانشجویان از پروژه‌های عمرانی شاخص این استان از دیگر این برنامه‌ها محسوب می‎شود.

وی اضافه کرد: چاپ و انتشار 3 هزار نسخه و بروشور بصیرت افزایی، برگزاری نمایشگاه صورتگری ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر این برنامه‌ها است.

توکلی با بیان اینکه دهه فجر باید تکریم و تعظیم شود و یاد و خاطره انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) همواره زنده نگه داشته شود، گفت: فجر انقلاب اسلامی معجزه تاریخ است و در این روزهای مبارک ایران اسلامی تولدی دیگر یافت.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگ الهی است که بر ملت ایران عطا شده و همه باید قدردان آن باشیم، زیرا خداوند ملت ایران اسلامی را دوست داشت که به آنان نعمت انقلاب اسلامی را عطا کرد و وجود گران‌قدر ولی فقیه را به‌عنوان حاکم عادل اسلامی قرار داد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول