اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

برگزاری 250 برنامه در کمیته امداد فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: بیش از 250 برنامه فرهنگی، ‌عمرانی، ‌ورزشی و نمایشگاهی در ایام‌الله دهه فجر در این کمیته برگزار می‌شود.

برگزاری 250 برنامه در کمیته امداد فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی الهیاری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ایام‌‌الله دهه فجر به بیان برنامه‌های پیش‌بینی شده این نهاد در سی ‌و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پرداخت.

وی گفت: با برنامه‌ریزی‌های منسجم اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این نهاد، رویکرد ما در این مناسبت مبارک در سال جاری رویکردی متفاوت از سال‌های گذشته می‌شود چراکه در دهه فجر امسال مناسبت ایام سوگواری محرم و صفر را پشت سر گذاشته‌ایم و شایسته است اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده رنگ و بو و جلوه‌ای شاد و فرح‌بخش داشته باشد.

الهیاری در ادامه این گزارش برنامه‌های پیش‌بینی شده ایام‌الله دهه فجر در اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان را در رده‌های مختلف فرهنگی، ‌عمرانی‌، ورزشی و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف برشمرد.

این مسئول اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه بزرگ تصویری انقلاب اسلامی از 12 تا 20 بهمن ماه جاری را داریم که این نمایشگاه شامل تصاویر ارزشمند از برهه‌های مختلف زمانی انقلاب اسلامی است و همزمان توسط بلوتوث تصاویر و فایل‌های موزیک‌های انقلابی برای بازدیدکنندگان ارسال می‌شود.

الهیاری از برگزاری جشن بزرگ انقلاب اسلامی با حضور یک‌هزار نفر از مددجویان زیر پوشش و مسئولان استانی در 19 بهمن ماه جاری که در سالن سعدی مجتمع فرهنگیان برگزار می‌شود خبر داد و گفت: در این جشن کیک بزرگ تولد انقلاب بین مردم توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی استان فارس، همچنین از برگزاری همایش بزرگ جوانان و انقلاب اسلامی با حضور 500 نفر از دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان و تبیین اهداف و منویات والای حضرت امام خمینی (ره) برای آنان خبر داد و افزود: مراسم غبارروبی از مزار شهدای گمنام دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی در 13 بهمن ماه جاری در گلزار دارالرحمه شیراز برگزار می‌شود.

وی همچنین برگزاری همایش بسیجیان امدادگر در 19 بهمن ماه جاری با حضور و سخنرانی یکی از فرماندهان بسیجی این استان همراه با خاطره‌گویی پیش‌کسوتان امدادگر از دوران انقلاب، افتتاح طرح‌های عمرانی و پروِژه‌های مسکن مددجویی در شهرستان شیراز و برگزاری جشنواره ورزشی‌ فرهنگی بین کارکنان کمیته امداد را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام برشمرد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول