اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر

قم در بسکتبال جام خلیج فارس به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم قم در مسابقات بسکتبال جام خلیج فارس که توسط فدراسیون بسکتبال برگزار می‌شود به مصاف حریفان خواهد رفت.

قم در بسکتبال جام خلیج فارس به میدان می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم فدراسیون بسکتبال کشورمان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های داخلی خود را برگزاری مسابقات بسکتبال گرامیداشت دهه مبارکه فجر قرار داده است که یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در آن، تیم بسکتبال قم خواهد بود.

بر این اساس فدراسیون بسکتبال در نظر دارد به‌ مناسبت فرا رسیدن دهه مبارکه فجر یک دوره مسابقات بسکتبال با حضور 20 تیم از استان‌های کشور بین بسکتبالیست‌های متولد یازدهم دی ماه سال 1374 به بالا را با عنوان جام خلیج همیشه فارس برگزار کند.

برای این منظور جلسه هماهنگی این مسابقات صبح روز چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه در تالار اجتماعات سالن بسکتبال آزادی و با حضور مسئولین فدراسیون بسکتبال و نمایندگان تام الاختیار هیئت‌های بسکتبال استان‌های شرکت‌کننده برگزار خواهد شد.

علاوه بر تیم بسکتبال قم که یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های بسکتبال گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر خواهد بود، تیم‌هایی از 21 استان کشور نیز در این دوره شرکت خواهند کرد.

بدین ترتیب این مسابقات با حضور تیم‌های بسکتبال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان برگزار خواهد شد.

با توجه به حضور تیم‌های مختلف از سراسر کشور در رده سنی جوانان، فدراسیون بسکتبال کشورمان یکی از اهداف مهم خود را استعدادیابی از بسکتبالیست‌های جوان قرار داده است و بر این اساس، این مسابقات به منظور شناسایی بازیکنان تیم ملی جوانان 2014 برگزار می‌شود.

البته همزمان با برگزاری این رقابت‌ها، طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با وجود درگیر بودن سه تیم از کشورمان در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا این هفته پیگیری می‌شود.

این در حالی است که بسکتبال کشورمان این روزها، دیدارهای هفته‌های پایانی مرحله گروهی را سپری می‌کند و طی آن 12 تیم حاضر در مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در تلاش برای صعود به پلی‌آف قهرمانی، رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند.

تیم بسکتبال جهش ترابری قم نیز یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور است که البته با نتایجی دور از انتظار از آغاز مرحله گروهی لیگ برتر تاکنون در مکان انتهایی جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده است.

این تیم هم‌اکنون با کسب سه پیروزی و 15 باخت و البته با یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم‌های لیگ برتری 21 امتیاز دارد و در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی ایستاده است، جایگاهی که شانسی برای حضور این تیم در پلی‌آف قهرمانی را به وجود نمی‌آورد.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول