اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گلپایگان:

هر برگ رأی مردم تیری بر قلب دشمن است

خبرگزاری فارس: فرماندار گلپایگان گفت: هر برگ رأی تیری بر قلب دشمنان است و حضور حداکثری در پای صندوق‌ها تأییدی بر نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

هر برگ رأی مردم تیری بر قلب دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حسین صمدانی صبح امروز در جلسه شورای اداری که در فرمانداری گلپایگان برگزار شده بود، اظهار داشت: با نزدیک شدن 12 اسفند و روز انتخابات، دشمن درصدد است نوعی اخلال در کشور ایجاد کرده و دسیسه‌های اخیر مانند افزایش قیمت سکه و ارز وضعیت غیر منتظره‌ای را رقم زد.

وی لجام گسیختگی قیمت سکه و ارز را از دیگر برنامه‌های ایادی داخل و خارج کشور بیان کرد و گفت: این وضعیت بدین منظور است که آنها قصد دارند با ایجاد تورم و گرانی در جامعه در مردم یأس و ناامیدی به وجود آورند و به نوعی حضور در انتخابات را کم‌رنگ جلوه دهند.

فرماندار گلپایگان اضافه کرد: تحریم در انتخابات و برگزاری انتخاباتی سرد و بی‌روح در دستور کار منافقان داخلی و سران فتنه قرار دارد، ولی مردم ما آگاه هستند و با بصیرت و آگاهی که دارند اجازه نمی‌دهند دشمنان به اهداف پلیدشان دست پیدا کنند و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان عالم می‌زنند.

وی تاکید کرد: انتخابات یک تکلیف سنگین الهی است و هر برگ رأی تیری بر قلب دشمنان است و حضور حداکثری در پای صندوق‌ها قبل از آنکه رأی به کاندیداهای مورد نظر باشد، تأییدی بر نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

صمدانی افزود: ترور دانشمندان ایرانی نهایت زبونی دشمن است و دشمن باید بداند با ترور دانشمندان هسته‌ای ما راه به جایی نمی‌برد.

وی با بیان اینکه گلپایگان حوزه اصلی و خوانسار حوزه فرعی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، بیان کرد: کاندیداهایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند باید به اجرای قانون پایبند باشند و در چارچوب قانون عمل کنند و فقط در فضای رقابتی خودشان را عرضه کنند و از تخریب و توهین کاندیداهای دیگر پرهیز کنند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول