اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم:

با شرایط خوبی به مصاف پتروشیمی می‌رویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم گفت: از آمادگی تیم رضایت داریم و برای بازی کردن در دیدار هفته بیستم مقابل تیم پتروشیمی بندر امام وضعیت بازیکنان مطلوب است.

با شرایط خوبی به مصاف پتروشیمی می‌رویم
سیدعباس آقاکوچکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: بعد از استراحت اجباری به دلیل لغو دیدار با مهرام تهران، تمرینات خوبی برگزار کرده‌ایم و اکنون شرایط خوبی داریم تا با توان بالا با پتروشیمی بندر امام بازی کرده و پیروزی بازی رفت را تکرار کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت تیم خوب است و با تمام توان خود در این دیدار به مصاف حریف قدرتمند خود می‌رویم تا بتوانیم حداقل یکی دو پله در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور صعود کنیم و آماده بازی‌های پلی‌آف شویم.

سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم بیان داشت: خوب می‌دانم که بازی بسیار حساسی در پیش است زیرا این دیدار برای ما دارای اهمیت فراوانی است و باید به فکر کسب امتیازات بیشتر باشیم زیرا وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی نداریم.

وی با اشاره به شرایط جهش ترابری قم اظهار داشت: پس از هفته هجدهم که متاسفانه در خانه نتیجه خوبی برابر تیم حفاری اهواز کسب نکردیم و با وجود فاصله مناسب بین آن بازی‌ تا دیدار پنجشنبه مقابل پتروشیمی، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و به دنبال چهارمین برد خود هستیم.

آقاکوچکی با بیان اینکه این تیم توان کافی را دارد که مقابل تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام به موفقیت دست پیدا کند، افزود: هدف ما این است که اقتدار خود را در این دیدار نشان دهیم و نماینده شایسته‌ای برای بسکتبال قم در حضور تماشاگران حریف باشیم. 

وی ادامه داد: در دیدار این هفته در خانه حریف با تیم قدرتمندی روبه‌رو خواهیم شد، زیرا این تیم از نظر جایگاه در رده‌بندی لیگ برتر در حال حاضر جزو تیم‌های خوب لیگ محسوب می‌شود و قدرت خوبی دارد اما تیم جهش ترابری قم هم دست و پا بسته نخواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال جهش ترابری قم خاطر نشان کرد: از اینکه در خانه حریف بازی می‌کنیم نباید نگران باشیم، قطعا بازیکنان ما با تمام توان بازی خواهند کرد، ضمن اینکه از این هفته به بعد باید برای رسیدن به آمادگی لازم برای حضور موفق در پلی‌آف تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و بعد از اینکه پتروشیمی بندر امام را در بازی رفت در قم بردیم، قطعا به حریف به راحتی اجازه پیروزی در بازی برگشت را نخواهیم داد.

آقاکوچکی تاکید کرد: این دیدار یکی از مهم‌ترین بازی‌های خارج از خانه ما است که در امسال در مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و تیم بسکتبال جهش ترابری قم برای کسب چهارمین برد خود تلاش می‌کند.

دیدار تیم‌های بسکتبال جهش ترابری قم و پتروشیمی بندر امام از هفته بیستم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از ساعت 16 پنجشنبه سیزدهم بهمن ماه به میزبانی پتروشیمی بندر امام در خانه شاگردان مهران شاهین طبع برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول