اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر شهرستان زنجان تاکید کرد

لزوم آمادگی ادارات در برابر حوادث و سوانح غیرمترقبه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره هلال احمر شهرستان زنجان بر لزوم آمادگی ادارات و دستگاه‌ها در برابر حوادث و سوانح غیرمترقبه تاکید کرد.

لزوم آمادگی ادارات در برابر حوادث و سوانح غیرمترقبه
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر گل‌محمدی عصر امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان زنجان با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط این دستگاه در زمان‌های بحران یادآور شد: حضور فعال مسئولان هلال احمر در ستاد غیر مترقبه از جمله فعالیت‌هایی است که توسط این دستگاه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس در زنجان طی روزهای گذشته اضافه کرد: در نتیجه این اتفاق یک نفر کشته و 17 نفر زخمی شدند.

رئیس اداره هلال احمر شهرستان زنجان خاطر نشان کرد: هلال احمر زنجان با حضور به موقع در چنین حوادثی ماموریت خود را به خوبی انجام داده و اقدام به انتقال و در برخی از مواردی که جراحات سطحی بوده اقدام به مداوای مجروحان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هر لحظه و هر زمان احتمال وقوع حادثه‌ غیر مترقبه‌ای وجود دارد، افزود: همه ادارات و دستگاه‌ها باید آمادگی لازم را در برخورد با این حوادث داشته باشند.

گل‌محمدی در ادامه اذعان داشت: همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط با هلال احمر شهرستان در موارد مختلف موجب تسریع در امر خدمت‌رسانی به شهروندان می‌شود.

همچنین در ادامه این جلسه رئیس اداره بهداشت شهرستان زنجان با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط اداره بهداشت شهرستان زنجان یادآور شد: حوزه سلامت در زمینه برگزاری مانور زلزله فرضی در شهرستان اقدامات بسیار خوب ظاهر شده و عملیات مربوط به این بخش را به صورت مطلوبی انجام داد.

محمد رضا صائینی خاطر نشان کرد: حضور دستگاه‌های مختلف در مانورهای فرضی موجب آمادگی آنها در مقابله با حوادث طبیعی می‌شود.

وی تصریح کرد: حوزه سلامت با پیش‌بینی بحران‌های احتمالی آمادگی مورد نظر را در افراد مسئول این حوزه ایجاد کرده است.

رئیس اداره بهداشت شهرستان زنجان یادآور شد: در حال حاضر مسئولان حاضر در مراکز بهداشتی آمادگی لازم را در زمینه ارائه خدمات پزشکی، دارویی در یک برنامه عملیاتی را دارا هستند.

وی اذعان داشت: در زمان بحران و وقوع حوادث طبیعی حفظ سلامت افراد یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

صائینی یادآور شد: لازم است که دستگاه‌های مختلف در شهرستان همکاری لازم را در زمینه انجام هر چه بهتر عملیات در زمان بحران داشته باشند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول