اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

میزان تولید تراکتور در کردستان به 2700 دستگاه می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت تراکتورسازی کردستان گفت: تا پایان امسال میزان تولید تراکتور در این کارخانه به 2 هزار و 700 دستگاه می‌رسد.

میزان تولید تراکتور در کردستان به 2700 دستگاه می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جعفر ملکی پیش از ظهر امروز در مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت کارخانه تراکتورسازی کردستان که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: شرکت تراکتورسازی کردستان از سال 84 راه‌اندازی شده و یکی از شرکت‌های موفق کارخانجات تراکتورسازی ایران است.

وی افزود: در طول چهار ماهه گذشته 300 دستگاه تراکتور در این کارخانه وجود داشت که همگی آنها در بازارهای داخلی و خارجی به فروش رسیدند و هم‌اکنون نیز 40 دستگاه تراکتور آماده صادرات به کشورهای خارجی هستند.

مدیرعامل شرکت تراکتورسازی کردستان با اشاره به اینکه محصولات این کارخانه به کشورهای عراق، ارمنستان و تاجیکستان صادر می‌شوند، بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون میزان تولید این کارخانه از مرز 2 هزار و 50 دستگاه فراتر رفت.

ملکی میزان تولید تراکتور در این شرکت در سال گذشته را یک‌هزار و 500 دستگاه عنوان کرد و اظهار داشت: این میزان تولید در سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش تولید نشان می‌دهد که تا پایان امسال پیش‌بینی می‌شود دو هزار و 700 دستگاه تراکتور تولید و به دو برابر سال گذشته افزایش یابد.

صادرات تراکتور از کردستان به خارج از کشور از مرز 1350 دستگاه گذشت

وی میزان صادرات تراکتور در کارخانه تراکتورسازی کردستان از ابتدای امسال تاکنون را یک‌هزار و 350 دستگاه اعلام کرد و افزود: کل صادرات تراکتور این کارخانه از بدو تاسیس تاکنون یک‌هزار و 258 دستگاه بوده است.

مدیرعامل شرکت تراکتورسازی کردستان با اشاره به موفقیت‌های این کارخانه در زمینه تولید و کیفیت محصولات و فروش آن در بازارهای داخلی و خارجی گفت: خوشبختانه به دلیل کیفیت بالای محصولات این کارخانه تراکتور آن در بازارهای خارجی نسبت به بازارهای داخلی فروش و مشتریان بیشتری دارد.

ملکی تصریح کرد: کارخانه تراکتورسازی کردستان محصولات مورد نیاز استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، همدان و زنجان را تامین می‌کند.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی کارکنان این کارخانه در طول چهار ماهه گذشته و حمایت‌های مسئولان استان و استاندار کردستان اضافه کرد: این موفقیت حاصل حمایت‌های تک‌تک افراد این مجموعه و شرکت تراکتورسازی ایران و سخت‌کوشی و صداقت کارکنان این کارخانه است.

مدیرعامل کارخانه تراکتورسازی کردستان در ادامه جرایم سنگین و زیاد اداره‌کل محیط زیست استان و عدم دریافت جوایز صادراتی از دولت در طول سه سال گذشته را از دغدغه‌های اصلی این کارخانه عنوان کرد.

ملکی با بیان اینکه این کارخانه زمینه اشتغال برای 135 نفر به صورت مستقیم و 250 نفر به صورت غیرمستقیم را فراهم کرده است، اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون با صادرات بیش از یک‌هزار و 350 دستگاه تراکتور به خارج از کشور از این کارخانه بیش از 20 میلیون دلار ارزآوری برای کشورمان داشته است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تمام ذی‌نفعان کارخانه تراکتورسازی از رشد پایدار برخوردار هستند، افزود: این کارخانه به دلیل سوددهی بالا، صادرات خوب و تولید محصولات با کیفیت در راستای مشتری‌مداری و ارزش گذاشتن به خواسته مشتریان چه در داخل و چه در خارج از کشور تلاش می‌کند.

مدیرعامل کارخانه تراکتورسازی کردستان در پایان خاطر نشان کرد: یکی از وظایف مهم مدیریتی ایجاد محیط آرام و سالم در بین کارکنان است که برای افزایش میزان تولید محصولات و بازدهی خوب است.

انتهای پیام/م10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول