اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور پایداری و کاهش پرت آب

خط انتقال آب بلیتی شوشتر تعویض می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان از اجرای خط انتقال جدید آب منطقه بلیتی شوشتر به منظور جایگزینی با خط فرسوده و قدیمی موجود خبر داد.

خط انتقال آب بلیتی شوشتر تعویض می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی آبفا خوزستان،‌ محسن پویا اظهار کرد: در این راستا یک کیلومتر خط انتقال اجرا خواهد شد که حدود 800 متر کوتاهتر از خط قدیمی است.

وی هزینه اجرای این پروژه را حدود 200 میلیون تومان ذکر کرد و افزود: این خط انتقال آب کل منطقه بلیتی را با حدود 50 هزار نفر جمعیت در قالب 12 هزار مشترک تامین می‌کند.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان در ادامه به مزایای اجرای این پروژه اشاره و عنوان کرد: با این اقدام علاوه بر پایداری فشار شبکه، کاهش 10 تا 15 درصدی هدررفت آب و به صفر رسیدن شکستگی‌ها دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: برای اجرای کامل این طرح نیاز به عبور از عرض رودخانه گرگر است که در صورت مجوز میراث فرهنگی با احداث یک پل بر روی رودخانه گرگر حدود 15 تا 20 متر از این خط انتقال از بالای رودخانه عبور خواهد کرد. 

براساس این گزارش، 12 کیلومتر خط انتقال در شوشتر وجود دارد که با اجرای این پروژه میزان خطوط فرسوده آن به کمتر از 5 کیلومتر کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول