اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فناوری اطلاعات آستان مقدسه حضرت معصومه(س):

نیاز امروز نسل جوان ورود به عرصه‌های جدید علمی است

خبرگزاری فارس: مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات آستان مقدسه حضرت معصومه(س) گفت: نیاز امروز جامعه و به ویژه نسل جوان ورود به عرصه‌های جدید علمی نظیر فضاهای مجازی و انفورماتیک است که آستان قدس در این زمینه برنامه‌ریزی بسیار خوبی دارد.

نیاز امروز نسل جوان ورود به عرصه‌های جدید علمی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، سعید سیاهلوئی در حاشیه بازدید اعضای شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع)، حضرت معصومه(س)، از مرکز همایش‌ها و نمایشگاه و بزرگترین مرکز داده شرق کشور (دیتاسنتر) آستان قدس رضوی اظهار داشت: آستان قدس رضوی در زمینه‌‌های مختلف علمی، فرهنگی و پژوهشی به‌ویژه در عرصه فناوری اطلاعات دارای تجارب بسیار ارزنده‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: توانمندی‌های آستان قدس رضوی در سیستم جامع اتوماسیون اداری، هستهICT، سامانه‌های جامع اطلاع‌رسانی و آرشیو و از همه مهم‌تر دیتاسنتر، مایه افتخار کشور ایران و جامعه شیعیان است.

سیاهلوئی به لزوم تعامل بیشتر و انتقال این تجربیات تاکید کرد و اظهار داشت: نیاز امروز جامعه و به ویژه نسل جوان ورود به عرصه‌های جدید علمی نظیر فضاهای مجازی و انفورماتیک است و مدیریت عالی آستان قدس رضوی با تدوین سند جامع و چشم‌انداز 20 ساله، بسیار هوشمندانه این نیاز را شناخته و برای آن برنامه‌ریزی کرده است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری قم نیز اظهار داشت: آستان قدس رضوی در زمینه ارائه خدمت‌های متنوع به زائران در مقایسه با سایر اماکن مذهبی پیشرو است و همکاری دوجانبه آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی می‌تواند موجب هم‌افزایی و الگوبرداری فعالیت‌های جامع این مجموعه شود.

علی رمضانی تصریح کرد: ما خواهان استفاده از تجربیات آستان قدس رضوی به ویژه در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در آستان قدس رضوی موسسات اقتصادی وظیفه تامین هزینه‌های موسسات فرهنگی، علمی و پژوهشی را بر عهده دارند که این بیانگر نگاه کلان و سازنده به فعالیت‌های فرهنگی است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول