اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز هشدار داد

معرفی مسئولان بی‌توجه به باغ مشاهیر به مردم

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز گفت: اگر دستگاه‌های موظف مصوبه سفر رئیس جمهور به فارس را در مورد باغ مشاهیر اجرایی نکنند، به مردم معرفی می‌شوند.

معرفی مسئولان بی‌توجه به باغ مشاهیر به مردم

جواد زرین کلاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: توسعه و حل مشکلات باغ مشاهیر جزو مصوبات هیئت دولت بوده که تاکنون توسط دستگاه‌های ذیربط انجام و اجرایی نشده است.

وی افزود: در جلسات بررسی مشکلات باغ مشاهیر دستگاه‌هایی که در اجرای مصوبات هیئت دولت کم‌کاری کرده‌اند شناسایی شده و به آنان فرصت داده شد با حل موانع کار توسعه و حل مشکلات باغ تاریخی و زیبای مشاهیر را شروع و اجرایی کنند.

این مقام اجرایی اضافه کرد: در این راستا دستگاه‌های ذیربط فراخوانده شده‌اند تا دلیل عدم اجرایی نکردن مصوبات سفر ریاست جمهوری به فارس را توضیح دهند که هرچه سریع‌تر کار را شروع و با قوت دنبال کنند تا شاهد حل مشکلات باغ مشاهیر و اجرایی شدن مصوبات باشیم.

زرین کلاه با بیان اینکه تاکنون تعامل بین دستگاه‌ها خوب بوده است تصریح کرد: شاید علت عدم اجرای این مصوبات از سوی دستگاه‌های ذیربط، موانع پیش رو باشد که این دستگاه‌ها قول دادند زودتر کار اجرایی این باغ را شروع کنند.

فرماندار شیراز بیان کرد: باید در کارها پیگیری لازم انجام شود تا با جدیت و قوت دنبال شوند و تا رسیدن به نتیجه نهایی، آنها را رها نکنند.

این مقام اجرایی تصریح کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را برای توسعه و حل مشکل باغ مشاهیر نداشته باشند نام دستگاه‌ها را عنوان می‌کنیم.

وی با بیان اینکه باغ مشاهیر، باغ تاریخی و ادبی است که ارزش بسیاری برای کشور ما از نظر بین‌المللی دارد ابراز داشت: اگر باغ مشاهیر توسعه پیدا کند و مشکلات آن حل شود جای بسیار زیبایی می‌شود که در جذب توریسم و نشاط اجتماعی کمک می‌کند.

زرین کلاه خاطرنشان کرد: هم حافظیه و هم سعدیه جزو موارد مورد پیگیری ما هستند که در سعدیه به دلیل ضرورت، آخرین وضعیت آن هر روز گزارش می‌شود.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول