اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس تأکید کرد

تعیین تکلیف صنایع غیر اقتصادی فارس

خبرگزاری فارس: استاندار فارس بر لزوم شناسایی و تعیین تکلیف صنایع غیر اقتصادی و سو استفاده کننده از منابع ملی تأکید کرد.

تعیین تکلیف صنایع غیر اقتصادی فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در دیدار با جمعی از مدیران دولتی و خصوصی بخش صنعت استان فارس، با بیان اینکه تسهیل در امور صنعت و بخش تولید استان، از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریتی در این استان به شمار می‌رود اظهار داشت: حمایت از صنایع نباید به سو استفاده و عدم انجام تکالیف قانونی آنان منجر شود و در این مورد باید با شناسایی صنایع تولیدی غیر اقتصادی و متخلف، به وضعیت آنان رسیدگی شود.

وی افزود: وضعیت صنایعی که از تسهیلات دریافتی و امکانات ملی در اختیار گرفته استفاده نکرده‌اند باید با بازگرداندن منابع اعطایی تعیین تکلیف شود.

استاندار فارس شناسایی و درک صحیح از شرایط موجود در استان فارس را مقدمه‌ای مناسب برای تدوین و برنامه‌ریزی‌های بلند مدت توسعه‌ای فارس دانست و خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات صنایع در سطح ملی و استانی، تمام دست‌اندرکاران امر، در قبال شناسایی و پیگیری این مشکلات مسئول هستند.

صادق عابدین در ادامه آموزش مدیران بخش خصوصی و دولتی برای ارتقای مباحث صنعتی این استان را از جمله ضرورت‌های کاری دانست و ابراز داشت: پیدا کردن ظرفیت‌های اقتصادی و معرفی استان‌های موفق در این زمینه، راهکاری دیگر برای توسعه موفق صنعت فارس بوده و این حرکت در تدوین برنامه‌ها و هدف‌گذاری بلند مدت نیز مؤثر است.

این جلسه با ارائه نظرات مدیران بخش دولتی و خصوصی و بررسی وضعیت برخی صنایع استان فارس پایان یافت.

انتهای پیام/غ30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول