اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان خبر داد

فعالیت 370 سازمان مردم نهاد در کردستان

خبرگزاری فارس:معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه تاکنون بیش از 370 سمن در این استان شناسایی و سازماندهی شده‌اند، گفت: این نشان از مشارکت مناسب مردم در امور اجتماعی و فرهنگی استان است.

فعالیت 370 سازمان مردم نهاد در کردستان
ایرج حسن‌زاده در حاشیه نشست سازمان‌های مردم نهاد با معاون امور سازمان‌های مردم نهاد کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: نقش سازمان‌های مردم نهاد در جامعه به‌ویژه در عرصه‌های اجتماعی مهم و محوری است و هرگاه تعامل مناسب بین این سازمان‌ها و دولت به‌وجود آمده است، شاهد تحقق اهداف مورد نظر بوده‌ایم.
وی افزود: در حال حاضر در استان کردستان بیش از 370 سمن شناسایی و سازماندهی شده‌اند که این نشان از مشارکت مناسب مردم در امور اجتماعی و فرهنگی استان در قالب سازمان‌های مردم نهاد است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان خواستار رابطه نزدیک و صمیمانه مدیران اجرایی استان و سازمان‌های مردم نهاد شد و خطاب به اعضای سمن‌های استان گفت: بطور قطع مدیران استان از دیدگاه‌های مثبت و سازنده سمن‌ها برای حل مشکلات و نارسایی‌های اجتماعی موجود در جامعه استفاده خواهند کرد.
حسن‌زاده مشروعیت نظام را ناشی از حضور مردم در عرصه‌های مختلف دانست و بر جایگاه سازمان‌های مردم نهاد در تحکیم رابطه مردم با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.
وی در ادامه عرصه انتخابات را نماد عینی حضور مردم در تعیین سرنوشت خود عنوان کرد و خواستار مشارکت بیشتر سازمان‌های مردم نهاد و مردم در عرصه انتخابات شد.
حسن‌زاده در پایان نبود رابطه صمیمانه و همراه با اعتماد بین مردم و سران کشورهای منطقه را یکی از دلایل مهم و تاثیرگذار در ایجاد جنبش‌های مردمی و سقوط حاکمان دست‌نشانده در جریان بیداری اسلامی دانست.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول