اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس ستاد انتخابات کشور:

برگزارکنندگان واقعی انتخابات مردم هستند ‌

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور برگزار کنندگان واقعی انتخابات را مردم دانست و گفت: دولت تنها به عنوان نقش یک پشتیبان را در انتخابات داشته و در حقیقت برگزار کنندگان واقعی انتخابات خود مردم هستند.

برگزارکنندگان واقعی انتخابات مردم هستند ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سیف‌الله مطلبی عصر امروز در نشست ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار داشت: برگزاری انتخابات در فضای آرام و سالم از رویکردهای دست اندرکاران ستاد انتخابات بوده تا زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهم مجلس فراهم شود.

وی با تاکید براینکه  تلاش برای مشارکت و ترغیب مردم برای حضور دراین عرصه نوعی جهاد محسوب می شود گفت: شعار اصلی انتخابات امسال مشارکت حداکثری، قانون مداری، عدالت محوری و امانت داری است.

مشاوررئیس ستاد انتخابات کشور شرایط حساس کشور و برگزاری انتخابات پیش روی مجلس را برشمرد و افزود: دشمنان تمامی تلاش خود را به کار بسته‌اند تا حضور مردم در این انتخابات کمرنگ شود.

وی با اشاره به اینکه باید حساسیت این دوره از انتخابات و ضرورت حضورآنان در این عرصه تبیین شود گفت : البته مردم ما همواره ثابت کرده که پشتیبان نظام اسلامی بوده و درصحنه حضور دارند.

مطلبی  یادآورشد: دشمنان بدانند که ملت ایران در روز 12 اسفند با حضور فعال خود در پای صندوق‌های رای با حفظ وحدت و هوشیاری آرزوی دشمنان را ناکام گذاشته و برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران رقم خواهند زد.

وی همچنین از برنامه ریزی ستاد انتخابات برای برگزاری الکترونیکی انتخابات مجلس نهم خبرداد وگفت: برهمین اساس تلاش دولت با بهره گیری از تجربیات گذشته برگزاری انتخابات مجلس به طور کامل و یا 90 درصد به صورت الکترونیکی است.

استاندار خراسان شمالی هم با اشاره به آمادگی این استان برای برگزاری انتخابات مجلس تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی سبب  اقتدار نظام اسلامی می شود.

ابوطالب شفقت اضافه کرد: حضور در انتخابات وظیفه ملی و دینی بوده وهمه بخش‌ها به ویژه رسانه‌ها در این زمینه نقش دارند.

رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی هم در این نشست با اشاره به اختصاص 725 شعبه اخذ رای در این استان اظهار داشت: تعداد شعبه‌های اخذ رای در این دوره انتخابات 59 شعبه نسبت به آخرین انتخابات افزایش یافته است.

سید کریم سجادی شمارعوامل برگزاری انتخابات نهم مجلس در استان را  نیز بیش از 11 هزارنفر اعلام کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول