اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

متصل نبودن به اریکه زر و زور مهم‌ترین شاخصه یک کاندیدای مجلس باشد

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: متصل نبودن به اریکه زر و زور و قدرت از مهم‌ترین شاخصه‌های یک کاندیدای مجلس است که مقام معظم رهبری بارها در فرمایشاتشان بر آن تاکید کرده‌اند.

متصل نبودن به اریکه زر و زور مهم‌ترین شاخصه یک کاندیدای مجلس باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم ظهر امروز در یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حضور سردار علی آذین مسئول آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئولین استانی، رزمندگان و خانواده شهدا در محل حسینیه شهید مطهری سپاه صاحب‌الامر(عج) برگزار شد، اظهار کرد: متصل نبودن به اریکه زر و زور  قدرت از شاخصه‌های کاندیداهای نمایندگی مجلس باید باشد.

وی افزود: یک نیروی عملیاتی به پشتیبانی حداقل 9 تا 11 نفر نیاز دارد و این خود عظمت کارهای آمادی را نشان می‌دهد.

عجم ادامه داد: وجه تمایز فعالیت‌های آمادی در جبهه این بود که آمادی‌ها در پناه آفتاب، گلوله و آتش در زمان پدافند بیشتر از همه مورد آسیب قرار می‌گرفتند چون رسالت پشتیبانی از رزمندگان را بر عهده داشتند.

استاندار قزوین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: امروز در شرایط بدر و خیبریم و بعد از بدر و حنین، فتح مکه رخ داده است، در دوران دفاع مقدس که فاقد تجربه بودیم به برکت خون شهدا، دشمن نتوانست هیچ کاری انجام دهد، حال امروز که از تجارب ارزشمند، تجارب علمی، نظریه‌های علمی آزمون شده و نیروی عظیم مردمی بهره می‌بریم دشمن نمی‌تواند کاری علیه جمهوری اسلامی انجام دهد.

عجم در ارتباط با تحریم‌ها و فشارهای استکبار بر علیه کشورمان خاطرنشان کرد: دولت با حمایت مردم و خانواده معزز شهدا در مقابل فشارهای دشمن ایستاده است و با سرافرازی ایستادگی کرده و می‌کند.

وی عزت، افتخار و سربلندی کشور را از برکات خون شهدا برشمرده و بیان کرد: اگر امروز مسئولین با سرافرازی ایستادگی می‌کنند ناشی از خون شهیدانی است که به این نظام قدرت بخشیده و تحریم‌ها با وجود مردم اینچنین انقلابی هیچ تاثیری در مسیر این انقلاب ندارد.

استاندار قزوین در خصوص تهدیدات استکبار علیه کشورمان عنوان کرد: اگر دشمن بخواهد نگاه چپ به این مملکت بکند ما فرزند محرمیم، گرچه خوشحالیم مردم در رفاه باشند اما دشمن بداند مردم ایران اسلامی همچون دهه شصت با تمام قوا در مقابل هر تهاجمی ایستادگی می‌کنند.

عجم با تاکید بر پایبندی به اصول ماندگار تصریح کرد: پایبندی به اصول ماندگار و استفاده از تجارب مدیریت جنگ باید نگاه عام در بین مسئولین باشد که اینچنین هم است.

وی ادامه داد: نیاز ضروری امروز که صیانت از آرمان‌های امام و شهدا و دربرگیرنده منویات مقام معظم رهبری است، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است که باید توجه ویژه به این مهم شود.

استاندار قزوین تشریح کرد: راهبرد دولت دو برنامه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و اجرای بی کم و کاست قانون است که این دو با هم از وظایف مردم و مسئولین است که با هم پیوند خورده‌اند.

عجم، حضور حداکثری در انتخابات را یکی از راهبردهای مبارزه با استکبار برشمرد و یادآور کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمنان و مستکبران را ناامید می‌کند.

وی با بیان سخنانی پیرامون ارتقا تعداد و عملیات مالی ریالی پروژه‌ها در سال جاری تصریح کرد: در کمتر از یک سال، 600 میلیارد تومان در قزوین به بهره‌برداری رسیده است که هفته دولت و دهه فجر اوج افتتاح این پروژه‌هاست.

استاندار قزوین، برپایی جشن‌های دهه فجر توسط مردم را تمرین جدی برای مشارکت حداکثری در انتخابات بر شمرد و اظهار کرد: با مشارکت حداکثری باید هنر رهروی و پیروی از مقام معظم رهبری را به همه نشان دهیم و مانند حضور حداکثری مردم در انتخابات 88، آزادی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم که هیچکس در هیچ جای دنیا ندیده باشد.

عجم حضور حداکثری را موجب تقویت مذاکرات خارجی کشورمان بر شمرد و تاکید کرد: چشم پاک، دست پاک و متصل نبودن به اریکه زر و زور و قدرت از شاخصه‌های کاندیداهای نمایندگی مجلس باید باشد که اینها را بارها مقام معظم رهبری نیز در فرمایشاتشان تاکید کرده‌اند.

در پایان این مراسم از خانواده 34 شهید آماد و پشتیبانی سپاه استان قزوین تقدیر شد.

انتهای پیام/آ10

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول