اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فومن:

سازوکار برگزاری انتخابات سالم در فومن فراهم است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار فومن گفت: تمام سازوکار برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و قانونمند در فومن فراهم است و مردم، نهادها و دستگاه‌های این شهرستان آماده برگزاری انتخابات هستند.

سازوکار برگزاری انتخابات سالم در فومن فراهم است

محمدرضا محسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن، با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر یادآور بصیرت و آگاهی ملت ایران است که در سال 57 به ثمر نشست، اظهار داشت: انقلاب اسلامی جزو حوادث سرنوشت‌ساز تاریخ ایران بود که با هدایت و رهبری امام خمینی (ره) و بیداری و ظلم‌ستیزی مردم ایران علیه طاغوت زمان رقم خورد.

وی افزود: امسال شاهد حوادث زیادی در منطقه بوده‌ایم که دشمن تلاش کرد تا در منطقه خاورمیانه کشورهای همسایه ایران را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران متحد کند و با سیاست تفرقه‌افکنی بین مسلمانان به اهداف استکباری خود برسد.

این مسئول، با اشاره به اینکه اتحاد کشورهای مسلمان همان چیزی است که امام راحل بارها به ملت ایران تاکید کرده است، ادامه داد: کشور ایران به لحاظ داشتن موقعیت بسیار مهم راهبردی و داشتن منابع انرژی فراوان همواره مورد توجه و هدف دشمنان بوده است.

وی، با بیان اینکه ملت ایران زیر بار زورگویان نمی‌رود، ابراز داشت: ملت با بیداری خود در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند و بیداری اسلامی نشات گرفته از اندیشه‌های امام خمینی (ره) بود که پس از سال‌ها مردم مسلمان جهان به این بیداری و بصیرت دست یافتند.

محسنی، جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی و انزوای سیاسی و استحاله نظام جمهوری اسلامی ایران را از مهم‌ترین برنامه‌های راهبردی دشمنان پس از انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: دشمن پس از انقلاب اسلامی این سه راهکار را از برنامه‌های اصلی خود برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داد و از ابزار تحریم برای در فشار قرار دادن ملت ایران استفاده کرد اما همواره ملت ایران از این تحریم‌ها نترسیدند بلکه تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کردند و این تحریم‌ها موجب خودباوری ملت ایران شد.

وی با اشاره به اینکه خودباوری ملت ایران همواره مورد تاکید امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بوده است، متذکر شد: امروزه محققان، دانشمندان و جوانان ایرانی توانسته‌اند در صحنه‌های علمی و تکنولوژی به عنوان یک کشور برتر در زمینه‌های نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، هوا فضا و دیگر علوم پیشگام و سرآمد باشند و این پیشرفت‌ها نشانه استقامت و پایداری ملت ایران در مقابل تحریم و فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمنان است.

این مسئول، با بیان اینکه با چنین شرایطی که دشمن برای کشورمان به وجود آورده، گرامیداشت سی‌وسومین سال پیروزی انقلاب اسلامی بسیار با اهمیت است خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امسال شاهد بیداری ملت‌های مسلمان و همچنین فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمنان بوده‌ایم مراسم‌های بزرگداشت سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و مردم با راهپیمایی پرشور خود در 22 بهمن مانند سال‌های گذشته حماسه دیگری را خلق می‌کنند و به تمام یاوه‌گویی‌های دشمنان که علیه نظام داشته‌اند پاسخ کوبنده و دندان‌شکن می‌دهند.

وی تصریح کرد: مردم در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری همچنان به حرکت خود ادامه می‌دهند تا این انقلاب را به دست امام زمان (عج) برسانند.

محسنی به تشکیل ستاد دهه فجر در فومن اشاره کرد و یادآور شد: فومن برای گرامیداشت دهه فجر خود را آماده کرده و ستاد دهه فجر با حضور دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و فرهنگی تشکیل شده است.

به گفته وی 20 کمیته در سطح شهرستان فومن مشخص شده و روسای هر کمیته نسبت به تشکیل جلسه و تدوین برنامه‌های بزرگداشت این ایام‌الله اقدام کرده‌اند.

معاون فرماندار فومن افزود: در دهه فجر امسال 33 پروژه عمرانی و عام‌المنفعه در سطح شهرستان فومن با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و تملک دارایی استان افتتاح می‌شود.

وی، اضافه کرد: در ایام مبارکه دهه فجر، کلنگ اجرای پروژه آب‌رسانی به 35 روستای فومن به زمین زده می‌شود و علاوه بر این برگزاری جشن در مساجد و تکایا، برپایی یادواره شهدا در سطح شهرستان، افتتاح نمایشگاه کتاب و خودکفایی، مسابقات فرهنگی و هنری در سطح روستاها، نشست‌های سیاسی و روشنگری در مساجد و با حضور جوانان، تزئین و چراغانی شهر و... از جمله برنامه‌های ستاد ایام‌الله دهه فجر در فومن است.

محسنی درباره برگزاری انتخابات مجلس نهم متذکر شد: طبق زمان‌بندی ستاد انتخابات کل کشور، ستاد انتخابات فومن نیز از 11 کاندیدای این شهرستان ثبت‌نام کرد و بررسی صلاحیت آنان را انجام داد.

وی با تصریح بر اینکه تمام سازوکار برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و قانونمند در فومن فراهم شده است، اذعان داشت: تمام نهادها و دستگاه‌ها آماده برگزاری این انتخابات هستند و مردم نیز با حضور حداکثری خود موجب تقویت و پشتیبانی از آرمان‌های نظام می‌شوند و بیعتی دوباره با امام راحل و مقام معظم رهبری می‌بندند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول