اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه راین:

انقلاب اسلامی جهان را متحول می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه راین گفت: انقلاب اسلامی با دیدگاه وسیع و ژرف‌اندیش امام راحل و مقام معظم رهبری جهان را متحول می‌کند.

انقلاب اسلامی جهان را متحول می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حمید اسماعیل‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری بخش راین با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر در سطح بین‌المللی و جهان اسلام آثار و برکات فراوانی به دنبال داشته و هر سال شاهد دستاورد تازه‌ای از آن هستیم.

وی با اشاره به فرار حسنی‌مبارک رئیس جمهور مستبد و خودکامه مصر در شب 22 بهمن سال گذشته افزود: روند بیداری اسلامی به نخستین سالگرد شکل‌گیری خود می‌رسد و نتایجی را در پی داشته است که تصورش برای خیلی‌ها آسان نبود.

امام جمعه راین خاطرنشان کرد: اگر اراده خدا به انجام امری تعلق بگیرد، اگر دنیا کن‌فیکون شود تا جلوی آن را بگیرد، نمی‌تواند و بیداری اسلامی از جمله مواردی است که می‌توان دست خدا را در شکل‌گیری و تحقق آن به وضوح مشاهده کرد.

اسماعیل‌پور با اشاره به زجرها، شکنجه‌ها، سختی‌ها از جان گذشتگی‌ها و فداکاری‌های ملت ایران برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی گفت: ملت‌های اسلامی نیز برای به ثمر رساندن تلاش‌هایشان باید این سختی‌ها و مرارت‌ها را تحمل کنند و در این راه حتی جان خویش را از دست بدهند.

امام جمعه راین تصریح کرد: هم‌اکنون وظیفه و رسالت ما این است که قدر انقلاب را بدانیم و از دستاوردهای آن به خوبی دفاع کنیم و بدانیم این انقلابی که با دیدگاه وسیع و ژرف‌اندیش امام راحل به ثمر رسیده است، تمام دنیا را متحول می‌کند.

وی با اشاره به رویدادهای اخیر کشور عنوان کرد: در اینگونه موارد باید بسیار دقت کنیم و همگام و هم‌کلام با دشمنان داخلی و خارجی انقلاب نشویم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

اسماعیل‌پور افزود: باید در قضاوت‌هایی که در اینگونه موارد به عمل می‌آوریم، بسیار هوشمندانه عمل کنیم و به گونه‌ای کار نکنیم که قضاوت‌های ما در راستای اهداف تبلیغاتی دشمن باشد.

وی چشم امید تمام مسلمانان جهان را انقلاب اسلامی ایران برشمرد و ادامه داد: با وجود مشکلات و گرفتاری‌های موجود نباید دائما آیه یاس بخوانیم و دستاوردهای نظام را زیر سؤال ببریم.

وی از مسئولان شهر راین خواست تا به وظایف خود در دفاع از انقلاب اسلامی به خوبی عمل کنند.

در این جلسه بخشدار راین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی از آمادگی کامل ستاد انتخابات این بخش برای برگزاری مطلوب انتخابات خبر داد.

به گزارش فارس، مسئولان راین در این نشست از بهره‌برداری از سد خاتم‌الانبیاء (ص)، سالن ورزشی بانوان اداره تربیت بدنی، طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی، خانه بهداشت روستای باب‌بینی، آسفالت بلوارهای ولیعصر(عج) و امام علی(ع)، راه‌اندازی سیستم صدور رایانه‌ای شناسنامه، ترمیم و اصلاح معابر و سیستم روشنایی گلزار شهدا، بهره‌برداری از روکش آسفالت قطعه دوم جاده دوراهی راین به طول 15 کیلومتر، آغاز ساخت زمین ورزشی در یکی از بوستان‌های شهر توسط هلال احمر و آغاز عملیات احداث کارخانه لیچینگ مس در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر دادند.

انتهای پیام/ج10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول