اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سال 91

ستاد شهرستانی بسیج سازندگی در آمل فعال شد

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: ستاد شهرستان بسیج سازندگی برای سال 91 در آمل فعال شد.

ستاد شهرستانی بسیج سازندگی در آمل فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در ستاد پشتیبانی بسیج سازندگی در آمل با اشاره به اینکه سپاه و بسیج از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: این دستاوردها در راستای بیمه کردن انقلاب در مقابل همه تهدیدات دشمن است.

وی با بیان اینکه امروز بسیج در تمام عرصه‌ها به ویژه عرصه سازندگی در زمره بهترین‌ها در کشور است، یادآور شد: سازندگی، ایجاد اشتغال و خدمات‌رسانی به مناطق محروم از جمله فعالیت‌هایی است که توسط جوانان باانگیزه و ایثارگر صورت می‌گیرد.

اکبرزاده با اعلام اینکه بسیج سازندگی در مقابل تهدیدات نرم که هم بعد فرهنگی و هم بعد سازندگی را در بر دارد وارد شده، افزود: این نهاد با استفاده از جوانان علاقمند و داوطلب در تابستان و ایام نوروز به مناطق محروم خدمات می‌دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه این برکات از دستاوردهای انقلاب است، یادآور شد: امروز مدیران نیز به این دستاوردها اعتماد کرده و زمینه حضور بسیج سازندگی را در پروژه‌ها و طرح‌ها فراهم می‌کنند.

فرماندار آمل با بیان اینکه استاندار مازندران تاکید دارند که طرح‌های هجرت بسیج سازندگی برای سال آینده از همین امسال برنامه‌ریزی شود، گفت: این طرح از تیرماه تا پایان شهریور هر سال برگزار می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این راستا ستاد شهرستان بسیج سازندگی برای سال 91 در آمل فعال شده است.

اکبرزاده با اشاره به اینکه در سال ‌جاری 10 میلیارد و 851 میلیون ریال از اعتبارات تملک دارایی به طرح‌های بسیج سازندگی آمل اختصاص یافته، متذکر شد: بسیج سازندگی در بخش‌‌های مختلف ساخت پایگاه‌های مقاومت بسیج، مراکز بهداشتی روستاها، راهسازی، جاده‌سازی و امور فرهنگی فعالیت داشته است.

انتهای ‌پیام/ن۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول