اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

مابه‌التفاوت سود اوراق مشارکت جبران می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: شهروندانی که اقدام به خرید اوراق مشارکت عمومی شهرداری تبریز در طرح‌ها و پروژه‌های شهری کرده‌اند، نگران مابه‌التفاوت ناشی از افزایش سود این اوراق نباشند چرا که شهرداری برابر مصوبه دولت نسبت به جبران آن اقدام خواهد کرد.

مابه‌التفاوت سود اوراق مشارکت جبران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین افزود: به دنبال ابلاغ مصوبه دولت مبنی بر افزایش سود اوراق مشارکت عمومی به 21 درصد و با توجه به این که اوراق مشارکت منتشره شهرداری با نرخ سود 17 درصد منتشر شده‌اند، شهرداری تبریز برابر مصوبه دولت محترم نسبت به جبران مابه‌التفاوت این سود در ماه‌های آتی اقدام خواهد کرد تا ضرر و زیانی متوجه شهروندانی که نسبت به خرید اوراق مذکور کرده‌اند، نشود.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که افزایش سود اوراق مشارکت جبران خواهد شد خاطرنشان کرد: جای هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان خریدار اوراق مشارکت شهرداری تبریز در طرح‌ها و پروژه‌های شهری نیست و شهرداری برای جلوگیری از تضییع حقوق و منافع شهروندان نسبت به جبران این سودها اقدام خواهد کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه اعتماد و مشارکت عموم شهروندان رمز موفقیت شهرداری در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های شهری و نیز زمینه‌ساز توسعه و عمران شهری است، ابراز امیدواری کرد شهروندان تبریزی با تداوم همکاری‌ها و مشارکت خود، شهرداری تبریز را در دستیابی به اهداف توسعه پایدار شهر یاری کنند.

شهردار تبریز در عین حال از برنامه‌ریزی شهرداری برای فروش و انتشار 500 میلیارد ریال اوراق مشارکت جدید برای توسعه مترو تبریز تا پایان سال‌ جاری خبر داد.

 انتهای پیام/ح30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول