اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی:

چاراویماق پاک‌ترین منطقه آذربایجان‌شرقی از نظر بیماری‌ دامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: شهرستان چاراویماق از نظر بیماری‌های دامی از پاک‌ترین مناطق آذربایجان‌شرقی است.

چاراویماق پاک‌ترین منطقه آذربایجان‌شرقی از نظر بیماری‌ دامی است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی، بهراد زندیه در جلسه بررسی مشکلات دامپزشکی شهرستان چاراویماق که با حضور فرماندار برگزار شده بود، اظهار داشت: این شهرستان به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و نیز تعداد کم واحدهای دامی صنعتی از نظر امنیت زیستی و اپیدمیولوژیکی یکی از پاک‌ترین مناطق استان از نظر بیماری‌های دامی محسوب می‌شود.

وی افزود: تراکم بسیار کم مرغداری‌های چاراویماق علاوه بر ایجاد نیاز برای توسعه و افزایش چنین واحدهایی در این شهرستان، از نظر اپیدمیولوژیکی نیز موقعیت مناسبی را برای احداث واحدهای مرغ مادر در این شهرستان فراهم آورده است.

زندیه تصریح کرد: اداره‌کل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی با تمام توان از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنعت دام و طیور شهرستان حمایت کامل خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به عزم این اداره‌کل بر تعطیلی پنج کشتارگاه سنتی دیگر استان تا پایان سال ‌جاری، از فرماندار چاراویماق خواست تا با هماهنگی شهرداری نسبت به تسهیل تأمین و توزیع گوشت قرمز از کشتارگاه‌های صنعتی استان مساعدت کند.

علی عبداللهی فرماندار چاراویماق نیز ضمن مطلوب و مناسب ارزیابی کردن عملکرد شبکه دامپزشکی این شهرستان، خواستار شناساندن هرچه بیشتر ظرفیت‌های چاراویماق در صنعت دام و طیور و نقش دامپزشکی در این زمینه شد که در این راستا دکتر زندیه حمایت کامل اداره‌کل دامپزشکی استان را برای برگزاری همایشی در این زمینه اعلام کرد

انتهای پیام/ح30/چ3000 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول