اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/اختصاصی فارس/

معاون عمرانی استاندار سمنان منصوب شد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار سمنان در حکمی از سوی مصطفی محمدنجار، وزیر کشور منصوب شد.

معاون عمرانی استاندار سمنان منصوب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، "پرهام جان‏فشان" که پیش از این مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان و مدیرکل مسکن و شهرسازی این استان بوده است، در حکمی به عنوان معاون امور عمرانی استاندار سمنان منصوب شد.
به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار سمنان و تایید معاون هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور‌، جان‏فشان به سمت معاون امور عمرانی استاندار سمنان منصوب شده است.
به گزارش فارس؛ برای معاون جدید امور عمرانی استاندار سمنان ترسیم شده است تا با تلاش در راستای ایجاد هماهنگی و تعامل با تمام نهادها، سازمان‌ها، دستگاه‌های کشوری و لشکری استان و با بهره‌گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق، متخصص و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت خدمتگزار در چارچوب قوانین و مقررات جاری و تاکید و توجه به عمران و آبادانی استان با هدف خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مردم شریف استان و ارائه منظم گزارش عملکرد به معاونت مذکور کوشا باشد.
پیش از این، "محمدهادی رستمیان" که در حکمی از سوی علی نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید منصوب شده است، عهده‏دار پست معاونت امور عمرانی استانداری سمنان بود.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول