اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس:

نماینده اصولگرا با صاحبان زر ارتباط خصوصی برقرار نمی‌کند

خبرگزاری فارس: مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده‌ای که منتسب به جریان اصولگرایی است هیچ‌گاه با ذی‌نفوذان و صاحبان زر ارتباط خصوصی برقرار نمی‌کند بلکه همچون خادمی کوچک همواره در جمع عامه مردم قرار دارد.

نماینده اصولگرا با صاحبان زر ارتباط خصوصی برقرار نمی‌کند

 ستار هدایتخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه یک نماینده اصولگرای به تمام معنا باید خصوصیات منحصر به فردی داشته باشد، ابراز داشت: در عمل بسیار سخت است که هم نماینده واقعی مردم و هم مقید به رفتارهای اصیل و ناب اصولگرایی باشیم.

این عضو ارشد فراکسیون اصولگرایی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این موضوع از آن جهت سخت است که چنین نماینده‌ای باید متصف به اوصافی باشد که عمل به آن سختی و ریاضت کشیدن می‌خواهد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجالس هفتم و هشتم شورای اسلامی بیان داشت: گاهی از ما نمایندگان انتقاد می‌شود که چرا کمتر در محافل شخصی و خصوصی ظاهر می‌شوید و روابط عمومی ضعیفی دارید که ما نیز برای این موضوع پاسخی منطقی داریم.

این نماینده اصولگرای مجلس گفت: چنین سخنی را قبول ندارم چرا که روابط عمومی قوی با برقراری روابط خصوصی با افراد و حاضر شدن در محافل شخصی دو مقوله جداگانه است.

هدایتخواه بیان داشت: برخی با حضور در محافل شخصی و مجالسی که تنها منافع اشخاص برآورده می‌شود نه تنها کمکی به مردم و جامعه نمی‌کنند بلکه خود را شریک گناه منفعت‌طلبان قرار می‌دهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اظهار این سخن که نماینده اصولگرا به معنای واقعی خادم و نوکر مردم است و در میان آن‌ها بودن را افتخاری برای خود می‌داند، تصریح کرد: امام راحل نیز با آن همه بزرگی خود را خادم مردم می‌دانست و به این موضوع افتخار می‌کرد.

 هدایتخواه تصریح کرد: یکی از دلایلی که موجب شده برخی نمایندگان وظیفه اصلی خود را فراموش کرده و رسالت نمایندگی خود را فدای موضوعات فردی کنند همین برقرای ارتباط‌ات خصوصی است که اگر ادامه آن طولانی شد موجب نوعی انحراف می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول