اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش فارس:

قانون‌گرایی باید اولویت مراکز تربیت معلم باشد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: قانون‌گرایی و مردم‌داری باید به عنوان اولویت کار مسئولان خدمات مالی مراکز تربیت معلم قرار گیرد.

قانون‌گرایی باید اولویت مراکز تربیت معلم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم حسینی بعد از ظهر امروز در مراسم  افتتاحیه دوره آموزشی کشوری تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی اظهار داشت: معاونان اداری مالی مراکز، قانون‌گرایی همراه با تسهیل امور را در اولویت قرار دهند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: معاونان اداری مالی به عنوان مشاوران مدیران دستگاه‌ها هستند و باید جایگاه آنها به عنوان یک مشاور تثبیت شود.

وی با بیان اینکه‌ نقش مسئولان خدمات مالی مراکز تربیت معلم باید قبل و بعد از تصمیم‌گیری مدیران به عنوان جایگاه تأثیرگذار مورد نظر باشد ابراز داشت:‌ یکی از مهم‌ترین وی‍‍ژگی‌های مسئولان خدمات مالی تثبیت جایگاه آنها به عنوان مشاوری امین و قوی برای مدیران مجموعه‌شان است که این جایگاه باید روز به روز تقویت شود.

حسینی بیان کرد:‌ جایگاه مسئولان خدمات مالی به عنوان امین بیت‌المال نظام اسلامی باید به حدی باشد که مشاوری امین محسوب شوند.

وی تصریح کرد: حفظ اعتبار و حیثیت مجموعه بر عهده مسئولان خدمات مالی است چرا که در صورت خدشه‌دار شدن مجموعه،‌ حیثیت شما خدشه‌دار می‌شود.

حسینی در پایان آینده‌نگری را از ویژگی‌های مهم مسئولان خدمات مالی دانست و افزود: قانون انعطاف دارد و انعطاف قانونی روند کار را آسان‌سازی می‌کند و باید در این راستا قانون‌گرایی در چرخه کار مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول