اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گچساران خبر داد

انهدام 5 باند سرقت در گچساران

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گچساران از شناسایی و انهدام 5 باند مهم سرقت در گچساران و سطح شهرستان‌های همجوار خبر داد.

انهدام 5 باند سرقت در گچساران
سید قدرت‌الله بیعت‌اصل صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی گچساران و باشت با بکارگیری منابع و مخبرین و تلاش مضاعف، مستمر و شبانه‌روزی پنج باند مهم سرقت در گچساران و شهرستان‌های همجوار را شناسایی کردند.
وی ابراز داشت: مأموران نیروی انتظامی پس از شناسایی عوامل این باندهای سرقت، طی اقدامی ضربتی و غافلگیرانه ضمن منهدم کردن این باندها، اعضای شناسایی شده این باندهای سرقت را دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی گچساران تصریح کرد: باند اول در زمینه سرقت‌های مسلحانه و به عنف اقدام می‌کردند که اعضای آن شناسایی و به مراجع قضایی تحویل داده شدند. مورد دوم نیز شامل چهار باند سارقین سیم‌های برق و مخابراتی بودند که هر چهار باند در هنگام سرقت از سیم‌های برق و سیم‌های مخابراتی در نقاط مختلف شهر شناسایی و دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه سومین باند شناسایی شده در زمینه سرقت لوازم داخل خودروها اقدام می‌کردند، عنوان داشت: متهمان شناسایی شده در این باند به تعدادی سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند. سارقین موتورسیکلت به عنوان چهارمین باند شناسایی شده سرقت در گچساران بودند که تاکنون 12 دستگاه موتورسیکلت در این زمینه از آنان کشف شده است.
فرمانده نیروی انتظامی گچساران با اشاره به انهدام باند سرقت لاستیک خودرو و مصالح ساختمانی به عنوان پنجمین باند منهدم شده در گچساران از همکاری مردم با نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد.
بیعت‌اصل یادآور شد: در پی منهدم کردن این پنج باند سرقت، 25 نفر از متهمان در این زمینه شناسایی، دستگیر و روانه زندان شدند. پرونده متهمان نیز تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.
وی امنیت را امری لازم برای زندگی انسان‌ها دانست و گفت: گچساران از نظر امنیت و کاهش جرم در مقایسه با برخی شهرستان‌های همجوار در حد مطلوبی قرار دارد.
این مقام انتظامی گچساران وجود امنیت را موضوعی نسبی خواند و گفت: پرسنل و مأموران نیروی انتظامی گچساران و باشت برای ارتقای ضریب امنیت در گچساران تلاش‌های گسترده‌ای دارند.
بیعت‌اصل رضایتمندی را نتیجه بالا رفتن امنیت عنوان کرد و ابراز داشت: مردم گچساران و باشت در زمینه برقراری امنیت با نیروی انتظامی همکاری مطلوب و قابل قبولی دارند.
فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: ایران اسلامی با تدبیر، وحدت، انسجام، تعامل، تعاون و همفکری میان مسئولان و نیروی انتظامی در بحث آرامش بهترین کشور دنیا بوده و علت اصلی آن مشارکت و همکاری همه جانبه مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی است.
بیعت‌اصل ضمن تشکر از مردم عنوان داشت: مردم می‌توانند با مراجعه حضوری به معاونت‌های تخصصی پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها و یا تماس تلفنی با 110، با نیروهای انتظامی برای مبارزه با متخلفان در جامعه همکاری کنند.
انتهای پیام/خ۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول