اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر:

ساماندهی گلزارهای شهدای‌ ‌استان بوشهر آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از آغاز ساماندهی 5 گلزار مطهر شهید در استان بوشهر خبر داد.

ساماندهی گلزارهای شهدای‌ ‌استان بوشهر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید استان بوشهر، محمد حاجی‌زاده با اعلام این مطلب افزود: کمیته مناقصه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بررسی پیشنهادهای پیمانکاران، عملیات ساماندهی پروژه 5 گلزار مطهر شهدا در سربست، جتوط، درودگاه، بهرام آباد و تنگ ارم را آغاز کرد.

‌وی افزود: بر اساس قرارداد منعقد شده بین بنیاد شهید و پیمانکاران بلافاصله عملیات ساماندهی آغاز می‌شود و همه این پروژه‌ها در اواسط سال آینده به بهره برداری  می‌رسند.

‌مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر از واگذاری عملیات ساماندهی گلزار مطهر شهدای سربست به دراگ عمران، جتوط به بهارسازان بتن بوشهر، درودگاه به آشیان ساز دشتستان، بهرام آباد به ایمن گستر بوشهر و تنگ ارم به شرکت آبادگر خبر داد و گفت: در این 5 گلزار مجموعا 50 مزار شهید ساماندهی می‌شود و با این حساب آمار گلزارهای ساماندهی شده استان به 98 و آمار مزارهای ساماندهی شده نیز به یک‌هزار و 535  مزار می‌رسد.

حاجی‌زاده آمار گلزارهای در دست ساماندهی را 37 گلزار اعلام کرد و از عزم بنیاد شهید برای ساماندهی 73 گلزار باقی مانده با مجموع 177 مزار در آینده نزدیک سخن گفت و افزود: عملکرد معاونت عمران و مسکن بنیاد شهید استان بوشهر در بین استان‌های کشور ممتاز ارزیابی شده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول