اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه صادر‌کنندگان محصولات کشاورزی اردبیل:

اردبیل جایگاه دوم صادرات محصولات کشاورزی ایران را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه صادر‌کنندگان محصولات کشاورزی استان اردبیل گفت: استان اردبیل در زمینه صادرات محصولات کشاورزی و تنوع آن رتبه دوم کشور را بعد از ارومیه داراست.

اردبیل جایگاه دوم صادرات محصولات کشاورزی ایران را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول رضاییان پیش از امروز در جلسه بررسی مشکلات صادر‌کنندگان محصولات کشاورزی در اردبیل اظهار داشت: این اتحادیه به دلیل برخی نیازها و هماهنگی تشکل‌های صادر‌کننده محصولات کشاورزی تشکیل شد که بعد از تخصصی شدن اتحادیه در قالب دو اتحادیه محصولات زراعی و باغی فعالیت خودمان را انجام می‌دهیم.
وی تصریح کرد: در زیر مجموعه صادر‌کنندگان محصولات کشاورزی 85 نفر فعالیت می‌کنند به طوری که این استان در صادرات سیب‌زمینی، انواع میوه‌جات و سبزیجات فعال است.
رئیس اتحادیه صادر‌کنندگان محصولات کشاورزی اردبیل یادآور شد: ما سعی کردیم این محصولات را به صورت تازه‌خوری و بسته‌بندی شده به خارج از کشور صادر کنیم و کلیه شهرهای استان اردبیل زیر‌مجموعه این اتحادیه هستند.
رضاییان از صدور کارت بازرگانی برای فعالان این عرصه از تمام شهرها خبر داد و افزود: این افراد می‌توانند به صورت شخصی فعالیت کرده و اجباری در عضویت اتحادیه صادر‌کنندگان محصولات کشاورزی وجود ندارد.
این مسئول اظهار داشت: ما با تشکیل این اتحادیه به عنوان یک تشکل صنفی مشکلات پیش روی این بخش را که پیش از این به تنهایی نمی‌توانستیم حل کنیم مورد پیگیری و بررسی قرار داده و تلاش کردیم با همت مسئولان استانی و کشوری به ویژه اتاق بازرگانی بخش عظیمی از آنها را برطرف کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اتحادیه صادر‌کنندگان محصولات کشاورزی اردبیل با قدردانی از حمایت‌های مستمر دولتی و اتاق بازرگانی و در اختیار گذاشتن امکانات در حد وسع خاطرنشان کرد: تاکنون یارانه‌ها و جوایز صادراتی که مصوبه دولت بوده است به صادر‌کنندگان این بخش پرداخت نشده که ما از طریق مجموعه‌های دولتی تحقق آن را پیگیری‌ می‌کنیم.
رضاییان با اشاره به خواست بازار در توجه جدی به صنایع بسته‌بندی و ایجاد یک رقابت خوب در این زمینه بیان داشت: اگر در گذشته ما خودمان به سلیقه شخصی محصولات را بسته‌بندی می‌کردیم امروز خریدار ما هرگونه که انتظار و درخواست داشته باشد ما در بخش بسته‌بندی انجام می‌دهیم تا کالا مطابق خواست و سلیقه او وارد بازار شود.
وی افزود: ما از سابقه کشورهای دیگر در این زمینه و تجربه ارزشمند‌شان استفاده کردیم و هم اکنون با شناخت سلیقه مشتری اقدام به بسته‌بندی مناسب کالای صادراتی می‌کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اتحادیه صادر‌کنندگان محصولات کشاورزی اردبیل در پایان با اشاره به بازاریابی‌های جدید از طریق فعالیت اتحادیه اظهار داشت: ما یک اکیپی را به عنوان بازار‌یاب به کشورها و بازار هدف اعزام می‌کنیم تا بتوانیم مطابق با خواست و نیاز بازار محصولات خود را شیک و مناسب بسته‌بندی و ارسال کنیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول