اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل خبر داد

برگزاری جشنواره قرآنی خانواده و کودک در اردبیل

خبرگزاری فارس: کارشناس فرهنگی و مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری جشنواره قرآنی خانواده کودک و نوجوان همزمان با دهه فجر در اردبیل خبر داد.

برگزاری جشنواره قرآنی خانواده و کودک در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سارا حقی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی برنامه‌های ویژه دهه فجر در تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: برنامه‌های امسال دهه فجر در قالب فرهنگی و قرآنی انجام می‌شود و بیشترین هدف ما در اجرای این برنامه‌ها ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است.

وی دهه فجر را فرصت مناسب معرفی ظرفیت‌های انقلاب و معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی اعلام کرد و افزود: برنامه‌های دهه فجر در سال جاری باید رنگ و بوی مردمی بگیرد چرا که مردم خود میراث‌دار این انقلاب هستند.

این مسئول عناوین این برنامه ها را در قالب دو بخش فرهنگی و قرآنی عنوان کرد و برگزاری مراسم و همایش ویژه کارکنان و خانواده پرسنل ادارات تبلیغات اسلامی استان، برگزاری نشست‌های تخصصی ویژه بانوان فرهیخته و فعال فرهنگی و دینی، برگزاری مراسم ویژه مربیان، مبلغات و مسئولان هیئت‌های مذهبی بانوان، برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کارمندان و خانواده پرسنل تبلیغات اسلامی اردبیل، برگزاری گفتمان‌ها و نشست‌های دینی ویژه بانوان و هماهنگی و اعزام مبلغات را از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام اعلام کرد.

مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل همچنین از برگزاری جشنواره قرآنی خانواده و کودک و نوجوان در ایام دهه مبارک فجر با تولیت تبلیغات اسلامی استان اردبیل و امور بانوان این سازمان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم و محافل قرآنی، برگزاری مراسم اعطای جوایز برندگان مسابقه نورالهدی چهار، اعزام داور به مسابقات قرآنی و درج اخبار، مقالات و مطالب با عناوین روزهای دهه فجر در سایت‌های تبیان و فرهیختگان، حضور مربیان، مبلغات، اعضای جمعیت بانوان فرهیخته و مسئولان و اعضای هیئت‌های مذهبی بانوان در راهپیمایی گرامیداشت 22 بهمن از جمله برنامه‌های این ایام است.

حقی در پایان اظهار داشت: در این برنامه‌ها برخی از ادارات و نهادهای دولتی، مدارس، اتحادیه‌ها، موسسات و مراکز قرآنی و هیئت‌های مذهبی بانوان و مساجد با تبلیغات اسلامی اردبیل تعامل و همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول