اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نکا خبر داد

اعزام اکیپ‌های پزشکی رایگان به کوهستان‌های شرق مازندران

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار نکا از اعزام اکیپ‌های پزشکی رایگان به مناطق کوهستانی شرق مازندران به مناسبت دهه فجر خبر داد.

اعزام اکیپ‌های پزشکی رایگان به کوهستان‌های شرق مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، نجاتعلی سلیمی صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر در نکا بیان داشت: نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی با برنامه‌ریزی مناسب و ابتکار عمل و فراهم‌آوردن زمینه نشاط و شادی برای مردم در جامعه از جمله وظایف و ماموریت کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر است.

وی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و معرفی دستاوردهای آن به نسل‌های جوان و آینده مملکت و حتی آزادی‌خواهان جهان است، خاطرنشان کرد: مجموعه فعالیت‌های انجام شده در دهه فجر باید در راستای برطرف‌شدن محرومیت، سازندگی و آبادانی باشد و عملکردها به‌درستی منعکس شود.

معاون فرماندار نکا یادآور شد: موفقیت‌های مختلف امروز جامعه ما در عرصه‌های مختلف، مدیون تلاش و پشتکار جوانان ولایت‌مدار است و باید این عنصر مهم در تمام برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول بیان داشت: ایجاد وحدت رویه و فراهم‌آوردن زمینه حضور حداکثری مردم و اقشار مختلف جامعه برای نقش‌آفرینی در این ایام باید مورد توجه قرار گرفته و برنامه‌ها به‌طور منظم انجام شود.

سلیمی از برگزاری محفل انس با قرآن، اردوی فرهنگی زیارتی حلقه‌های معرفتی، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، اعزام اکیپ‌های پزشکی و ارائه خدمات رایگان در روستاها را به عنوان بخشی از برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان برشمرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا نیز در این جلسه گفت: برگزاری باشکوه ایام‌الله دهه فجر، تیری بر چشم و دل دشمنان و احساس زبونی آنان در برابر ابهت ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمدعلی الیاسی متذکر شد: نصب پارچه، پوستر، بنر و تراکت و آذین‌بندی شهر، برگزاری مراسم شب 22 بهمن در مسجد جامع و اجرای ندای الله‌اکبر در ساعت 21 همان شب در خیابان‌ها، برگزاری 10 مراسم در 10 شب در 10 مسجد از مساجد شهر در دهه فجر، افتتاح نمایشگاه در امتداد کربلا و... از جمله برنامه‌های شهرستان نکا در این ایام‌ است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول