اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری مرحله استانی مسابقه ترویج گفتمان رهبری در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان از برگزاری مرحله استانی مسابقه ترویج گفتمان رهبری در زنجان خبر داد.

برگزاری مرحله استانی مسابقه ترویج گفتمان رهبری در زنجان

علیرضا مولایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در دهه فجر انقلاب اسلامی همگام با سایر اقشار بسیجی برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به نامگذاری روز آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با عنوان انقلاب اسلامی، امامت حضرت ولی‌عصر(عج)، امام خمینی (ره)، ولایت و رهبری از برگزاری مراسم ویژه سالروز حضرت امام خمینی (ره) در ادارات و واحدهای ابتدایی و برگزاری مرحله استانی مسابقه ترویج گفتمان رهبری خبر داد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با بیان اینکه در دومین روز این دهه با عنوان انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت برنامه‌های مختلفی از سوی این سازمان در استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: گلباران و عطر افشانی مزار شهدا به ویژه شهدای فرهنگی، دیدار با خانواده‌های معلمان شهید و اجرای طرح مشکات ویژه فرهنگیان خواهر از برنامه‌های این روز است.

 وی با اشاره به نامگذاری سومین روز این دهه به عنوان انقلاب اسلامی، انتظار فرج، حاکمیت جهانی اسلام و استکبار ستیزی بیان داشت: حضور فرهنگیان بسیجی به صورت سازمان یافته در مراسم نماز جمعه و اجرای طرح مشکات ویژه فرهنگیان خواهر از دیگر برنامه های این روز است.

مولایی از نامگذاری روز چهارم انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب اسلامی، جهاد اقتصادی، فرهنگ و احیای ارزش‌های اسلامی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از برنامه‌های این روز محسوب می‌شود.

وی پنجمین روز دهه‌فجر را انقلاب اسلامی، قرآن، بصیرت دینی و وحدت اسلامی عنوان کرد و یاد آور شد: برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن و عترت ویژه فرهنگیان از برنامه‌های این روز محسوب می‌شود.

وی از اختصاص موضوع عفاف و حجاب در جلسات هم‌اندیشی حلقه‌های صالحین و گروه‌های تعالی فرهنگیان خواهر خبر داد و افزود: ششمین روز این دهه به عنوان انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و نهضت علمی نامگذاری شده است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با اشاره به نامگذاری هفتمین روز دهه فجر با عنوان انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی، بسیج و اقتدار ملی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی، معرفتی، گروه‌های تعالی و حلقه‌های صالحین فرهنگیان از برنامه‌های این روز است.

وی بیان داشت: همزمان با هشتمین روز از دهه فجر با عنوان انقلاب اسلامی، عدالت گستری، مردم سالاری دینی و حمایت از مستضعفان از جانبازان مراکز درمانی و آسایشگاه‌ها در این روز بازدید می‌شود.

مولایی از نامگذاری نهمین روز دهه فجر با عنوان انقلاب جهانی اسلام، پیامبر اعظم (ص) و بیداری اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این روز کوهپیمایی ویژه فرهنگیان خواهر و برادر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری آخرین روز این دهه با عنوان پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی گفت: حضور فرهنگیان در راهپیمایی 22 بهمن از برنامه‌های این روز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول