اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

کنترل کرایه دریافتی از مسافران با تاکسی‌متر محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کنترل کرایه دریافتی از مسافران با تاکسی‌متر محقق می‌شود و بسیاری از کشور‌های پیشرفته و در حال توسعه به سوی این موضوع حرکت کرده‌اند.

کنترل کرایه دریافتی از مسافران با تاکسی‌متر محقق می‌شود
مصطفی بهبهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه استفاده از تاکسی‌متر در تاکسی‌ها موضوع جدیدی نیست، اظهار داشت: استفاده از تاکسی‌متر در مقاطع ترافیکی سبب افزایش هزینه‌ها می‌شود.
وی به نحوه محاسبه کرایه دریافتی از مسافران در صورت تجهیز تاکسی‌ها به تاکسی‌متر اشاره کرد و افزود: با تحقق این موضوع مردم براساس زمان و مسافت طی شده کرایه خود را پرداخت می‌کنند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه با استفاده از تاکسی‌متر قیمت استفاده مردم از تاکسی‌ها به صورت دقیق محاسبه می‌شود، تصریح کرد: این موضوع در مقایسه با وضعیت موجود مناسب‌تر است و در وضعیت موجود قیمت‌ها بدون در نظر گرفتن مسافت طی شده به صورت دقیق محاسبه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه استفاده از تاکسی‌متر در تاکسی‌ها در بسیاری از شهر‌ها و کشور‌ها عملیاتی شده است، اضافه کرد: بسیاری از کشور‌های پیشرفته و در حال توسعه به سوی این موضوع حرکت کرده‌اند و کنترل کرایه دریافتی از مسافران با تاکسی‌متر محقق می‌شود.
بهبهانی با اشاره به اینکه تمامی شهر‌ها باید به سوی این موضوع حرکت کنند، تاکید کرد: شورای شهر اصفهان نیز از مدت‌ها پیش تجهیز تاکسی‌ها به تاکسی‌متر را تصویب کرده است و عملیاتی شدن این موضوع منفعت شهروندان را به همراه دارد.
وی با اشاره به اینکه با استفاده از تاکسی‌متر مسیر‌های پر‌تردد شهری شناسایی می‌شود، ادامه داد: استفاده از تاکسی‌متر در تاکسی‌ها باید برای مردم فرهنگ‌سازی شود و مسئولان و رسانه‌ها باید اطلاعات دقیق را در این زمینه در اختیار شهروندان قرار بدهند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: با اجرایی شدن این موضوع کرایه‌های دریافتی از مسافران نسبت به روش‌های گذشته قابل کنترل‌تر است.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول