اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش وقف، امامزادگان، قطب فرهنگی صورت گرفت

تجلیل خبرگزاری فارس در قم به عنوان حامی وقف

خبرگزاری فارس: از نمایندگی خبرگزاری فارس در قم به عنوان رسانه فعال در عرصه اطلاع‌رسانی وقف در همایش وقف، امامزادگان، قطب فرهنگی تجلیل شد.

تجلیل خبرگزاری فارس در قم به عنوان حامی وقف
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همایش وقف، امامزادگان، قطب فرهنگی جمعه شب در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم و با حضور مسئولان استانی و معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار و طی آن از فعالان عرصه وقف و رسانه‌های فعال در این زمینه تجلیل شد.
نمایندگی خبرگزاری فارس در قم طی سال جاری اقدام به پوشش خبری مناسب و کامل از همایش‌ها و برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه قم کرده و اطلاع‌رسانی دقیقی در این زمینه داشته است.
معرفی بقاع متبرکه و امامزادگان سطح استان از دیگر فعالیت‌های مثبت خبرگزاری فارس در قم بوده است که همه این موارد موجب شد مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم این خبرگزاری را به عنوان فعال‌ترین رسانه‌ استان در زمینه گسترش فرهنگ وقف معرفی کرده و در این همایش نسبت به تقدیر و تجلیل از سید جواد اشرفی سرپرست نمایندگی خبرگزاری فارس در قم اقدام کنند.
روزنامه ایمان و صدا و سیمای جمهوری اسلامی مرکز قم نیز از دیگر رسانه‌هایی بودند که در این همایش از نمایندگان آنها تجلیل شد.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول