اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعدازظهر امروز صورت گرفت

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از دفتر خبرگزاری فارس در استان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه تقوی رئیس دفتر حوزه ریاست دانشگاه و موسوی کارشناس امور رسانه‌های روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در مازندران بازدید کرد.

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از دفتر خبرگزاری فارس در استان
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سرپرست دفتر خبرگزاری فارس در مازندران بعدازظهر امروز در این نشست اظهار داشت: از برنامه‌های دفتر خبرگزاری فارس در مازندران دیدار با مسئولان با هدف اطلاع‌رسانی درست‌تر و شفاف است.
جابر معافی تصریح کرد: ارتباط دوسویه بین دانشگاه و رسانه‌ها می‌تواند به آگاهی‌بخشی شهروندان منجر شود.
وی با بیان اینکه فعالیت خبرگزاری‌ها باعث کاهش بار خبری روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها شده است، ادامه داد: این مسئولیت بار سنگینی را بر دوش خبرگزاری‌ها گذاشته است.
سرپرست دفتر خبرگزاری فارس در مازندران با اشاره به کمبود نیروهای متخصص در حوزه رسانه، خاطرنشان کرد: ‌به همین منظور خانه مطبوعات استان تفاهمنامه‌ای با دانشگاه پیام نور مازندران منعقد کرده که نسبت به برگزاری دوره‌های تخصصی خبرنگاری اقدام کند تا این نقیصه برطرف شود.
این مسئول با بیان اینکه سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس یکی از پربازدیدترین سرویس خبرگزاری فارس است، یادآور شد: حوزه بهداشت و درمان هم در این سرویس قرار دارد.
معافی با اشاره به اینکه دفتر خبرگزاری فارس در مازندران طی چهار سال متوالی جزء استان‌های درجه یک کشور محسوب شده، بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران از جمله منابع خبری است که اصحاب رسانه علاقه‌مند به برقراری ارتباط با این حوزه هستند.
وی با بیان اینکه مجموعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از جمله روابط عمومی‌های برتر استان، خاطرنشان کرد: از زمان انتصاب رئیس دانشگاه علوم پزشکی به این سمت، خبرگزاری فارس 200 خبر از ریاست دانشگاه و مدیران ستادی این دانشگاه منتشر کرده است.
معافی یادآور شد: ‌اعتقاد داریم ارتباط دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها منجر به آگاهی مردم می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در مازندران ابراز داشت: اخبار حوزه سلامت چند وجهی هستند.
محمدمهدی ناصحی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران دستگاه عریض و طویل با فعالیت‌های متنوع است.
وی با بیان اینکه هر حوزه در دانشگاه علوم پزشکی مازندران، فعالیت‌های قابل پردازش دارد، ادامه داد: در بحث فرهنگ‌سازی حوزه سلامت، رتبه نخست کشوری را کسب کرده‌ایم.
ناصحی با اشاره به اینکه اگر فضای تعامل فراهم شود می‌توان مردم را آگاه کرد، اذعان داشت: افزایش آگاهی مردم در زمینه سلامت باعث کاهش هزینه‌ها در این حوزه خواهد شد.
به گزارش فارس، ناصحی در این بازدید به سئوال‌هایی از جمله وضعیت مرکز اورژانس غرب استان، پدیده زیرمیزی، رسیدگی به نسخه‌های پزشکان، کسری بودجه وزارت بهداشت و سهم مازندران از این کسری بودجه، پدیده بیمارسازی و برخی سوالات دیگر پاسخ داد.
اخبار گزارش این دیدار ارسال می‌شود.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول