اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان:

ساخت مراکز درمان‌بستر در کشور لغو شده است

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: ساخت مراکز درمان‌بستر در کشور لغو شده است.

ساخت مراکز درمان‌بستر در کشور لغو شده است

غلامرضا کهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان تمام توان و تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مردم در نظر گرفته است و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نمی‌ورزیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، تصریح کرد: پروژه پانسیون پزشکان مرکز بهداشتی بخش آبپخش از پروژه‌های مهم بهداشت و درمان شهرستان دشتستان است که در حال حاضر در حال اجراست.

کهن بیان کرد: پانسیون مرکز بهداشتی بخش آبپخش تاکنون پیشرفت خوبی داشته و در اردیبهشت ‌ماه سال 91 شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این بنا خواهیم بود.

وی اضافه کرد: این پانسیون با جدیدترین استانداردهای صنعت ساختمان در حال ساخت است و به بهترین نحو ممکن به ساخت آن مبادرت ورزیده‌ایم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اذعان داشت: تاخیر به‌وجود آمده در ساخت پانسیون مرکز بهداشتی بخش آبپخش به دلیل زیرسازی مناسب برای استحکام بنا است.

کهن در همین راستا تصریح کرد: در محل احداث پروژه زمین با خاک نامناسب رس اقدام به پی‌کنی عمیق محل احداث کردیم که این امر عامل اصلی تاخیر در اجرای این پروژه بود و در غیر این صورت این پروژه در بهمن ‌ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسید.

این مسئول در ارتباط با مرکز درمان‌بستر بخش آبپخش گفت: ساخت مراکز درمان بستر در کشور لغو شده و در سایر شهرستان‌هایی که شاهد افتتاح مراکز درمان‌بستر بوده‌ایم از پروژه‌های سال‌های قبل بوده‌اند.

کهن در ادامه گفت: هم‌اکنون بیش از 300 هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی این شبکه برخوردار هستند و تلاش کرده‌ایم بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات ممکن را ارائه کنیم.

وی یادآور شد: مراکز و خانه‌های بهداشت به تجهیزات لازم مجهز شده‌اند و امیدوار هستیم رضایت خاطر شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول